از فبلت LG L5000 رونمایی شد

گوشی جدید ال‌جی

کمپانی ال‌جی از فبلت 5.9 اینچی جدید خود به نام LG L5000 رونمایی کرد. این دستگاه با توجه به طراحی که دارد به نوعی شبیه LG G3 است. فبلت ال‌جی L5000 در حال حاضر تنها در بازار کره جنوبی موجود بوده و انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد عرضه بین‌المللی آن باشیم.

ال‌جی تا به اینجای سال از پرچم‌دار جدید خودش رونمایی کرده است و پیش تر نیز شاهد رونمایی از تعدادی محصول میان‌رده و پایین‌رده از سوی LG بوده‌ایم. از این محصولات باید به سری K این گوشی‌ها و پرچم‌دار آن‌ها LG 5 اشاره کرد که در کنگره جهانی موبایل دو ماه پیش شاهد رونمایی از آن‌ها بودیم. البته باید به این نکته اشاره کرد که عرضه LG 5 در حال حاضر با محدودیت‌هایی روبه‌رو است و به گفته این کمپانی تا اواخر ماه آوریل این وضعیت متفاوت خواهد شد. در همین حین غول فناوری کره‌ای از فبلت تازه خودش رونمایی کرد.

گوشی جدید ال‌جی

این گوشی هوشمند به یک صفحه‌نمایش 5.9 اینچی اچ دی، دو گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری 3,000 میلی‌آمپری مجهز است. این گوشی هوشمند که از اندروید آبنبات‌چوبی و یک تراشه نامشخص هشت هسته‌ای با سرعت 1.5 گیگاهرتز بهره می‌برد، دارای دو دوربین 13 و 2 مگاپیکسلی بوده و از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. ابعاد این محصول معادل 157.8 در 81.8 در 9.45 میلی‌متر است و با وزن 182 گرم به بازار کره جنوبی عرضه شده است.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  ال جی و معرفی دوربین تله فوتو جدید

نظرات در مورد : از فبلت LG L5000 رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *