از این پس می توانید میزان استفاده از اینستاگرام خود را مدیریت نمایید

میزان استفاده از اینستاگرام

این روزها با نفوذ هر چه بیشتر اینترنت به میان افراد، کاربران گوشی های هوشمند هر چه بیشتر می گذرد، بیشتر درگیر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها می گردند. در این میان برخی نیز تصمیم دارند تا بررسی نمایند که در طول روز چه مدت زمانی را صرف شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام می کنند. اخیرا گویا فیسبوک تصمیم دارد تا یک داشبورد برای اینستاگرام تهیه نماید که در این شرایط کاربران می توانند مدت زمانی که به طور میانگین در اینستاگرام روزانه حضور دارند، بررسی کنند.

میزان استفاده از اینستاگرام

در ماه آگوست سال جاری میلادی، کمپانی فیسبوک در شبکه ی اجتماعی خود از قابلیت جدیدی رونمایی به عمل آورد که امکان بررسی مدت زمان صرف‌ شده در این شبکه های اجتماعی را در اختیار کاربران قرار می‌داد. اکنون شبکه ی اجتماعی اینستاگرام نیز به‌ عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه فیسبوک، هم اکنون به صورت رسمی این قابلیت را با نام Your Activity برای کاربران قابل دسترس کرد. با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌ توانند برای زمان استفاده از این اپلیکیشن یک محدودیت تنظیم نمایند؛ همچنین قابلیت توقف ارسال نوتیفیکیشن اینستاگرام در یک مدت زمان بخصوص نیز وجود دارد. در صورتی که خواهان استفاده از این قابلیت هستید، می‌ توانید در منوی همبرگری صفحه‌ ی پروفایل خود آن را مشاهده کنید.

میزان استفاده از اینستاگرام

قبلا کمپانی های اپل و گوگل هم این ویژگی را در جدیدترین سیستم‌ عامل خود قرار داده بودند تا کاربران بتوانند بر روی گزینه فهالیت های خود در اپلیکیشن مدیریت بیشتری داشته باشند. اکنون شبکه های اجتماعی فیسبوک و همچنین اینستاگرام به‌ عنوان دو شبکه‌ی اجتماعی پرکاربر و معروف دنیا تصمیم دارند تا با پیاده‌ سازی این قابلیت، حجم استفاده کاربر از این دو شبکه‌ ی اجتماعی را در طول یک هفته گزارش نمایند؛ این قابلیت سبب می گردد تا کاربران بر میزان سلامت روان خود کنترل زیادی داشته و از آسیب‌ زا بودن شبکه‌ های اجتماعی پیشگیری نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: theverge

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : از این پس می توانید میزان استفاده از اینستاگرام خود را مدیریت نمایید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *