احتمال عرضه گوشی Nokia 9 که صفحه نمایشی بزرگتر از Nokia 8 خواهد داشت

احتمال عرضه گوشی Nokia 9 که صفحه نمایشی بزرگتر از Nokia 8 خواهد داشت: مدتی بود که شایعاتی راجع به گوشی نوکیا ٨ پخش می شدند و کاملا مشخص نبود نام گوشی نوکیا ٨ یا ۹ خواهد بود، اما دیروز با معرفی رسمی این گوشی مشخص شد نام دستگاه نوکیا٨ است.
در طی مراسم معرفی گوشی نوکیا ٨ ، کمپانی اچ ام دی اشاره ای به عرضه یک گوشی با صفحه نمایش بزرگتر از نوکیا ٨ کرد، علت عرضه این گوشی رفع نیازهای تمام کاربران است.

به نظر می رسد که این گوشی که در دست تولید کمپانی اچ ام دی است یک گوشی بالارده و پرچمدار باشد، زیرا همین حالا هم یک گوشی با صفحه نمایش بزرگتر از نوکیا ٨ ساخته است و آن نوکیا۶ است.

احتمال عرضه گوشی Nokia 9 که صفحه نمایشی بزرگتر از Nokia 8 خواهد داشت

این گوشی با صفحه نمایش بزرگتر احتمالا همان نوکیا۹ است، یک طراحی که چند وقت پیش از این گوشی انتشار یافت به ما نشان می دهد که از نظر ظاهری چه توقعی از این گوشی داشته باشیم. همانطور که در طراحی مشاهده می کنید، نوکیا ۹ نیز به جمع گوشی های بدون حاشیه که امسال بسیار پر طرفدار شده اند می پیوندد، در حالی که گوشی نوکیا ٨ دارای حاشیه های پهنی است. سنسور اثر انگشت در وپشت گوشی قرار دارد بدلیل اینکه در جلوی آن جایگاهی برایش وجود نداشت.
تاریخ دقیق عرضه نوکیا۹ فعلا اعلام نشده ست، اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد. پردازنده به کار رفته در این گوشی به احتمال زیاد Snapdragon 835، ظرفیت رم ۶ یا ٨ گیگابایت، ۱۲٨ گیگابایت حافظه داخلی، دارای اسکنر عنبیه و در مقابل نفوذ آب و خاک مقاوم است.گفته شده است که همان دوربین دوگانه که در نوکیا٨ به کار رفته، در این گوشی نیز استفاده شده است. در حالی که گوشی نوکیا ٨ با قیمت ۵۹۹ دلار عرضه می شود، نوکیا ۹ قیمتی حدود ۷۴۹ دلار خواهد داشت.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمال عرضه گوشی Nokia 9 که صفحه نمایشی بزرگتر از Nokia 8 خواهد داشت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *