احتمالا گلکسی نوت 10 سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.66 اینچی 4K تجهیز گردد

گلکسی نوت 10 سامسونگ

یکی از گوشی های هوشمند بسیار پرطرفدار کمپانی سامسونگ، سری نوت می باشد که افراد زیادی از آن استفاده می نمایند. همانطور که در شایعات اخیر مطالعه کرده اید، سامسونگ تصمیم دارد تا از صفحه نمایش های Infinity-O در گلکسی اس 10 استفاده نماید که وضوع تصویر و قدرت نمایش بسیار بالایی نسبت به نمایشگرهای کنونی دارند. اکنون بر اساس شایعه ی جدید احتمالا کره ای ها تصمیم دارند تا در نمایشگر گلکسی نوت 10 از صفحه نمایش 4K استفاده کنند.

گلکسی نوت 10 سامسونگ

هنوز تا معرفی گلکسی نوت 10 سامسونگ زمان بسیار زیادی باقی مانده ولی بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی سایت های خبری کره ای احتمال دارد که سال آینده ی میلادی با بزرگترین فبلت کمپانی سامسونگ روبرو گردیم که صفحه نمایش آن حتی از گوشی آیفون XS مکس 6.5 اینچی کمپانی اپل نیز بزرگ تر می باشد. وقتی که در سال 2009 میلای کمپانی اچ تی سی از گوشی HD2 با صفحه نمایش 4.3 اینچی رونمایی به عمل آورد خیلی از کاربران تصویر داشتند که دیگر گوشی هوشمندی بزرگ تر از این گوشی در آینده تولید نخواهد شد ولی فقط چند سال بعد کمپانی سامسونگ با معرفی سری گلکسی نوت از مرز 5 اینچ نیز عبور نمود. در سال جاری میلادی نیز شاهد معرفی گلکسی نوت 9 با یک صفحه نمایش 6.4 اینچی و آیفون XS مکس با صفحه نمایشی 6.5 اینچی بودیم.

گلکسی نوت 10 سامسونگ

بر اساس گزارش های منتشر شده، گویا در آینده به دفعات بسیاری شاهد تولید چنین صفحه نمایشی خواهیم بود. به تازگی یکی از سایت های خبری کره ای با استناد به منابع اگاه ادعا کرده است که گوشی هوشمند نوت 10 از یک صفحه نمایش 6.66 اینچی با کیفیت تصویر 4K بهره مند خواهد شد که نشان می دهد در آینده ای نزدیک شاهد عرضه ی گوشی های هوشمندی با کیفیت تصویر بسیار بالا خواهیم بود. در صورتی که این پنل بسیار بزرگ می باشد ولی کمپانی سامسونگ هم اکنون در حال فعالیت  بر روی مدلی با نام گلکسی F می باشد که از صفحه نمایشی منعطف با ابعاد 7.3 اینچی بهره می برد.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: phonearena

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : احتمالا گلکسی نوت 10 سامسونگ به یک صفحه نمایش 6.66 اینچی 4K تجهیز گردد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *