احتمالا ” جرمی کلارکسون ” از طرف آمازون جایگزین می شود!

جرمی کلارکسون

در فهرست شغلی ای که توسط کمپانی آمازون منتشر شد، نشان داده شده که این کمپانی به دنبال یک جایگزین برای ” جرمی کلارکسون ” برای برنامه ی Grand tour می باشد. اما خبر خوشحال کننده ای که وجود دارد این است که این جایگزینی به صورت موقتی می باشد ولی قطعا دلیل موقتی بودن این تصمیم بخاطر برند بودن نام ” جرمی کلارکسون ” در برنامه ی Grand tour می باشد و حضور این شخص مخاطبان زیادی را در این میان به خود جذب کرده است.

براساس اطلاعات و خبرهای رسیده از بخش های خبری نزدیک به این شخص دلیل موقتی بودن جایگزینی جرمی مسئله ی ” پنومونی ” او می باشد که باعث شده چنین تصمیمی گرفته شود و این مرد محبوب دنیای خودرو برای مدتی از این دنیای پرچالش و هیجان انگیز خودروهای اسپرت و سوپر اسپرت دور بماند.

چند هفته ی گذشته، سخنگوی کمپانی آمازون اعلام کرد که جرمی کلارکسون همراه با خانواده ی خود برای سفر به کشور ایتالیا رفته اند اما صبح روز جمعه، خبری مبنی بر این منتشر شد که جرمی دچار ” پنومونی” یا همان “سینه پهلو” شده است که برای درمان این مسئله به بیمرستان منتقل گردیده است و اکنون هم حال خوب و مساعدی دارد و اصلا جای نگرانی نیست. کمی به استراحت نیاز دارد.

با توجه به تمامی این گفته ها، اکنون کمپانی آمازون با تایید خود جرمی به دنبال شخصی است که قدرت بیان بالا و حتی از لحاظ ظاهری دارای قد بلند و موهای فرفری باشد و در شبکه ی اجتماعی توئیتر دارای 6.5 میلیون طرفدار بوده تا بتواند طرفداران زیادی را به دیدن برنامه ی Grand tour جذب نماید.

به طور کلی شخص مورد نظر باید همانند خود جرمی دارای فن بیان بالا و حتی گواهینامه ی معتبر رانندگی باشد و همانند او بتواند پشت فرمان انواع اتومبیل های سوپر اسپرت و اسپرت نشسته و برای بینندگان شرایط و حس خود را شرح دهد. تا کنون که این خبر را داشتیم منتشر می کردیم،هنوز چنین کسی پیدا نشده است.

 

پیشنهادی: شورلت پیکاپ ZR2 پرده برداری شد

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  منتظر محصولات جدید آمازون باشید

نظرات در مورد : احتمالا ” جرمی کلارکسون ” از طرف آمازون جایگزین می شود!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *