اجازه فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام تا آذرماه سال جاری

تلگرام طلایی و هاتگرام

تلگرام طلایی و هاتگرام | همانطور که می دانید پیام رسان تلگرام برای آی پی های ایرانی مسدود می باشد و بسیاری از افراد از پیام رسان های غیر رسمی و یا بومی تلگرام استفاده می کنند تا با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. این پیام رسان های بومی تلگرام، تلگرام طلایی و هاتگرام می باشند که به همان پایگاه داده های تلگرام متصل شده و افراد می توانستند بدون فیلتر به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار نمایند. در این میان چند روز پیش خبری مبنی بر اتمام مهلت فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام در اینترنت منتشر شد و بسیاری از کاربران را نگران کرده بود.

تلگرام طلایی و هاتگرام

ولی اکنون گزارش‌ ها نشان می دهند که پیام رسان های تلگرام طلایی و هاتگرام گویا در حال استقلال یافتن از تلگرام و تبدیل شدن آن ها به یک پیام‌ رسان کاملا بومی هستند و از همین جهت، در طی جلسه‌ ای با رئیس قوه قضائیه قرار شده است که یک فرصت دوباره‌ ای برای ایجاد اقدامات فنی به این دو نسخه فارسی از تلگرام داده شود. دبیر ش.رای عالی فضای مجازی، قبلا اعلام نموده بود:

در خصوص هاتگرام و تلگرام طلایی، از همان ابتدا سیاست‌ های خروج از انحصار پیام رسان تلگرام برای مدت گذار بر روی این پیام رسان ها حساب شده بود و قبول کردیم که تلگرام‌ های فارسی برای مدتی فعال باشند ولی آخرین مهلتی که به مدیران این پیام رسان ها دادیم، 15 شهریور بود.

بر همین اساس پیام رسان های هاتگرام و تلگرام طلایی قرار بود تا به پیام‌ رسان های کاملا بومی تبدیل گردند؛ در غیر این‌ صورت امکان فعالیت آن ها از بین می رفت و در شرایطی که مدت زمان فعالیت این پیام‌ رسان‌ ها به اتمام رسید، مدیرعامل پیام رسان آی‌ گپ نیز از ارائه‌ ی یک مدت زمان مجدد به 2 نسخه فارسی تلگرام خبر داد و به این مسئله اعتراض نمود.

تلگرام طلایی و هاتگرام

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

4.2/5 - (10 امتیاز)

بیشتر بخوانید  پیام رسان هاتگرام (hotgram) ؛ اپلیکیشنی دیگر برای دسترسی به تلگرام

نظرات در مورد : اجازه فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام تا آذرماه سال جاری

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *