اتومبیل پر قدرت ۸۸۸ اسب بخاری ترامونتانا رونمایی شد

ترامونتانا

شاهکار تازه‌ی ترامونتانا با همکاری برند ویلنر طراحی شد و در نمایشگاه SEMA شهر لاس‌وگاس به عموم معرفی شد. همان طور که می دانید شاید ترامونتانا مشهورترین سازنده‌ خودروهای کوچک دنیا نباشد اما این شرکت معروف اسپانیایی از سال ۲۰۰۷ خودروی اسپرت جذاب خود را تولید کرده است. در نمایشگاه SEMA لاس‌وگاس این شرکت با کارشناسان طراحی داخلی خودروی شرکت ویلنر همکاری کرد و اثری را به وجود آورد که حتی ثروتمندترین علاقه‌مندان دنیای اتومبیل را شگفت‌زده می‌کند.

ظاهر منحصر به‌ فرد این اتومبیل به واسطه تأکید و کاربرد رنگ طلایی تعریف می‌شود. بدنه ترامونتانا پرداختی به رنگ خاکستری مات دارد و سرتاسر این ماشین اسپرت را از گلگیر‌های جلو و پنل‌های جانبی گرفته تا محفظه‌ی پیشرانه به رنگ طلایی درآورده اند اما درخشش فضای داخلی چشمگیر‌تر هر چیز دیگری است. به غیر از تعدادی دکمه و صفحه ی کنترل تقریبا هر جایی از اتاقک این اتومبیل توسط کارشناسان ویلنر بازسازی شده است. بخش‌ طلایی صندلی‌ها از چرم و تکسچر سوسماری ساخته شده است. ساخت غربیلک فرمان، داشبورد، پنل‌های جانبی و حتی کمربند‌ها با رنگ طلایی رنگ آمیزی شده است. غربیلک فرمان و کفی‌های خودرو با پوشش ترکیبی چرم و آلکانتارا به همراه رنگ طلایی برای هماهنگ‌سازی پوشیده شده اند. لبه صفحه اطلاع‌ رسانی هم رنگ آلکانتارا و طلایی دارد.

زیر کاپوت این ماشین یک پیشرانه هیولا با حجم ۵.۵ لیتری بی توربو V12 مرسدس‌ بنز آماده تولید ۸۸۸ اسب بخار قدرت و ۹۲۰ نیوتن‌ متر گشتاور است. تمام این نیرو به جعبه‌ دنده هفت سرعته متوالی انتقال پیدا کرده و در نهایت به چرخ‌ های عقب منتقل می‌شود. ترامونتانا خیلی وزن کمی نسبت به سایر ماشین های اسپرت دارد این ماشین فقط ۱۲۶۸ کیلوگرم وزن دارد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : اتومبیل پر قدرت ۸۸۸ اسب بخاری ترامونتانا رونمایی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *