اتومبیل شاسی بلند اوروس، گاو وحشی و جذاب لامبورگینی

اوروس

افرادی که پیگیر اخبار و مطالب مربوط به برند خوش نام اتومبیل سازی یعنی شرکت لامبورگینی، هستند به خوبی می دانند که این شرکت معروف و شناخته شده میانه ی خوبی با اتومبیل های شاسی بلند ندارد. در این بین در حدود یکی دو سال گذشته این شرکت ایتالیایی طرح هایی مفهومی از لامبورگینی اوروس را که به عنوان خودرو ی شاسی بلند خشن و خذاب این شرکت است به صورت رسمی انتشار داده است.

اوروسمدت زیادی طول کشید تا به طور رسمی لامبورگینی اوروس از طرف شرکت مربوطه اش به صورت رسمی اعلام شود بنابراین ما در این بین به صورت مو شکافانه این ماشین جذاب و زیبا را بررسی کردیم. در این دوره و زمانه افراد بیشتری به ماشین های شاسی بلند روی می آورند اما با دیدن این شاسی بلند لامبورگینی یعنی اوروس به جرات می‌توان گفت که خشونت و قدرت را در طراحی خارجی این ماشین می توان دید. این شاسی بلند بسیار زیبا و خذاب به لحاظ طراحی به خصوصی که در بخش جلو ماشین دارد شباهت هایی به ماشین های اسپرت لامبورگینی مثل لامبورگینی اونتادور اس و هوراکان دارد. این شاسی بلند زیبا و بسیار جذاب ابعاد بزرگی دارد به طوری که حتی از ماشین پورشه کاین توربو اس نیز مقداذی بزرگ تر است.

اوروسسپر خذاب و پر ابهت جلو این ماشین همراه با طراحی شبکه ی جلو ی آن اولین چیزی است که نگاه بیننده را به خودش جذب می کند از طرفی هم قیمس جلو ی این ماشین بهطوری ساخته شده است که راننده هنگام رانندگی دید کافی و وسیعی از مسیر جلو رویش داشته باشد. فاصله بین محور عقب و جلوی در این ماشین جدید  لامبورگینی یعنی  اوروس ۳ متر است که این میزان نسبت به رقبای نامی مثل ماشین پورشه کاین توربو اس چیزی حدود ۱۱ سانتی‌ متر بیشتر است که این حالت به ماشین فضای بیشتری برای کابین می دهد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لامبورگینی اوراکان LP 610-4 در نسخه ی 2016 بهبود یافته است

نظرات در مورد : اتومبیل شاسی بلند اوروس، گاو وحشی و جذاب لامبورگینی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *