آیپد ایر 2 چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

آیپد ایر 2

کمپانی اپل به دنبال رونمایی از دو محصول جدید و شگفت انگیز است ، آیپد ایر 2 و آیفون 6 ، بنا به گزارش گروه علم و فناوری زوم تک به نقل از Cnet کمپانی اپل تا دو ماه دیگر این دو محصولش را روانه بازار می کند یعنی تا مهر ماه! بنا به گزارش منتشر شده اپل در این رونمایی از دو محصول خود پرده بر خواهد داشت. تمامی کاربران دنیای تکنولوژی منتظر رونمایی این دو محصول هستند.

در این میان تصاویری از  این دو محصول در دنیای اینترنت منتشر شده است ، چندی پیش تصاویری از آیپد ایر 2 در دنیای اینترنت منتشر شد ، منتشر کنندگان این تصویر اعلام کرده اند این تصاویر توسط یکی از مدیران خود اپل منتشر شده است.

آیپد ایر 2
آیپد ایر 2

گفتنی است گویا این تبلت شگفت انگیز باریک ترین تبلت موجود در بازار تکنولوژی خواهد بود ، و صفحه نمایش آن از تمامی آیپد ها قبلی اپل بزرگتر خواهد بود ، سال گذشته اپل با ارائه آیپد ایر که اولین نسخه از نسل آیپد ایر بود طرفداران زیادی را روانه محصول جدید خود کرد ، گویا امسال هم اپل با ارائه یک محصول فوقالعاده به دنبال در دست گرفتن بازار تبلت های هوشمند است.

از ویژگی های لو رفته این آیپد جدید اپل می توان به صفحه نایش بزرگ آن نسبت به آیپد های قبلی و وجود حسگر اثر انگشت اشاره کرد. این فناوری جدید قبلا هم در گوشی هوشمند آیفون 5 اس اپل بکار رفته بود و با استقبال بی نظیر کاربران روبرو شد بگونه ای که گوشی هوشمند آیفون 5 اس اپل در سال 2013 عنوان پر فروش ترین گوشی دنیا را از آن خود کرد. ضمنا می توانید اطلاعات بیشتری رو از محصولات جدید اپل مخصوصا آیفون 6 رو در بخش مختص اپل در زوم تک مشاهده کنید. برای مشاهده خبر ها کلیک کنید.

راستی به نظر شما در دنیای تکنولوژی های هوشمند مخصوصا گوشی و تبلت کدام برند از کیفیت و طرفداران زیادی برخوردار است؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  انتشار اطلاعاتی از گوشی آیفون SE 4

نظرات در مورد : آیپد ایر 2 چه زمانی رونمایی خواهد شد؟

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *