آیفون XS و XS مکس در بنچمارک های مختلف از آیفون XR شکست خوردند

آیفون XR اپل

آیفون XR اپل | کمپانی اپل در اواخر شهریوار ماه سال جاری از سه گوشی آیفون جدید خود با نام های آیفون XS، XS مکس و XR رونمایی به عمل آورد که عرضه ی آیفون XR از دو برابر بزرگترش دیرتر صورت گرفت ولی گویا قدرتمند تر از آن ها وارد بازار شده است. اپل از این گوشی آیفون به عنوان یک گوشی میان رده نام برد اما انگار توانسته است با دو آیفون دیگر رقابت کند و آن ها را نیز شکست بدهد.

آیفون XR اپل

بر اساس گزارش هایی که به تازگی منتشر شده اند، میزان استقبال از  آیفون XR کمتر از حد انتظارات بوده است و این در شرایطی است که انتظار داریم این دستگاه به دلیل قیمت کمتر و میزان عملکرد بالا بسیاری از کاربران گوشی های آیفون قدیمی را به سمت خود بکشاند ولب مسئله ی جالب در این میان، عملکرد بسیار خوب آیفون XR در بعضی از بنچمارک‌ ها می باشد. تا جایی که این گوشی قرار نبود به عنوان اصلی ترین پرچمدار اپل باشد ولی توانسته است در برخی موارد از پرچمدار‌های اصلی این کمپانی عملکرد بهتری از خود نشان دهد.

آیفون XR اپل

پیش از اینکه به نتایج آن نگاهی بیندازیم، بد نیست نگاهی به بعضی ویژگی های سخت افزاری این آیفون داشته باشیم. آیفون XS و آیفون XS مکس دارای رزولوشن تصویر بالاتری نسبت آیفون XR می باشند و همچنین از صفحه نمایش اولد بهره مند می گردند. کمپانی اپل در گوشی های امسال خود با معرفی آیفون XR تغییراتی را ایجاد کرد. بحث جالب اما درخصوص عملکرد آیفون XR می باشد که در بعضی از موارد حتی بهتر از پرچمدار‌ان اصلی این کمپانی آمریکایی ظاهر شده است. در ابتدا، باید به قدرت باتری و صفحه نمایش آیفون XR اشاره داشته باشیم که به میزان زیادی شبیه به آیفون 7 پلاس می باشد ولی آیفون XR تقریبا 1 ساعت و 45 دقیقه بیشتر از آیفون 7 پلاس شارژ نگاه می دارد که پیشرفتی چشمگیر به حساب می آید.

آیفون XR اپل

از نظر میزان عملکرد کلی، آیفون XR به راحتی از آیفون XS و آیفون XS مکس قوی تر شده است. آیفون XR در بنچمارک انتوتو با رتبه ی 335.174 از تمامی آیفون‌ های جدید عملکرد بهتری داشته و همچنین از نظر میزان قدرت پردازنده و پردازشگر گرافیکی در حد آیفون های XS و XS مکس عمل می نماید. همچنین رتبه ی آیفون XR در بنچمارک 3D Mark نیز از دو برادر دیگر خود بالاتر است.

آیفون XR اپل

در بنچمارک GeekBench 4 در خصوص میزان شارژدهی، آیفون XR به دلیل بهره‌ مند بودن از صفحه نمایش LCD و دارا بودن باتری بزرگ تر عملکرد بهتری نسبت بهسایر آیفون ها نشان داده است. این گوشی هوشمند موفق شد 333 دقیقه در زمان آزمایش و ارزیابی‌ ها حضور یابد، در شرایطی که آیفون XS مکس و XS به ترتیب در رتبه ی دوم و سوم قرار گرفتند. این آزمایش می‌ تواند معیار خوبی از عملکرد باتری این گوشی های هوشمند در دنیای واقعی ارائه نمایند.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: wccftech

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون XS و XS مکس در بنچمارک های مختلف از آیفون XR شکست خوردند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *