آیفون XS اپل دارای باگ شارژ می باشد

آیفون XS اپل

آیفون XS اپل | همانطور که می دانید، کمپانی اپل مدتی قبل از سری جدید آیفون های خود رونمایی به عمل آورد و بسیاری از کاربران را شگفت زده نمود. این آیفون های جدید در حال حاضر بسیاری از ویژگی های مورد نیاز کاربران را تامین نموده است ولی قطعا هر گوشی هوشمند در زمان عرضه با یک سری مشکلاتی نیز روبرو می باشد.

آیفون XS اپل

هنوز معلوم نیست که این مسئله چطور میان گوشی ها پخش شده است اما یک موضوعی که همیشه مطرح می باشد این است، وقتی که یک گوشی هوشمند تازه به بازار عرضه می گردد حتما باگ های مخصوص به خود را نیز خواهد داشت و درصورتی که باگ در گوشی جدید پیدا نشود ، سبب تعجب می شود. برخی از کاربران گزارش داده اند که آیفون XS آن ها هنگامی که کابل شارژ را به آن وصل می کنند، شارژ نمی شود و باید حتما صفحه آیفون خود را روشن نمایند. در برخی از موارد کاربر نیز باید صفحه گوشی را روشن نموده و هم کابل را دوباره متصل نماید. در اصل مشکل بسیار عجیبی است که شما گوشی خود را شب به شارژ بزنید و صبح روز بعد با این امید که گوشی شما شارژ شده است، بیدار شوید اما با این مسئله روبرو شوید که گوشی شما اصلا شارژ نشده است!

آیفون XS اپل

رفع باگ آیفون XS در طی روزهای آینده

گویا این باگ در شارژرهای وایرلس مشاهده نشده است. کاربران این باگ را با کمپانی اپل در میان گذاشته اند و پرسیده اند که این یاگ آیا سخت افزاری است و یا نرم افزاری؟ اگر چه این کمپانی در طول ماه های گذشته از طریق انتشار به روزرسانی این مسئله ی شارژ را برطرف نموده است اما دوباره باگ های جدیدی در این خصوص مشاهده شده است. آن ها اخیرا باگ اپل واچ ها را در خصوص عدم اجازه این دستگاه برای شارژ کردن را برطرف نموده اند.

 

مطالب مرتبط

بیشتر بخوانید  نحوه رفع موقتی باگ Gboard گوگل

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون XS اپل دارای باگ شارژ می باشد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *