آیفون میان رده اپل دو سیمکارت می باشد

آیفون میان رده اپل

آیفون میان رده اپل | همانطور که می دانید فردا کمپانی اپل از سری جدید آیفون های خود رونمایی به عمل خواهد آورد و تمامی طرفداران کوپرتینویی ها بی صبرانه منتظر رونمایی از آیفون های 2018 هستند. این کمپانی فردا قصد دارد از سه گوشی آیفون رونمایی به عمل آورد که البته یکی از آن ها به عنوان گوشی میان رده به حساب می آید و دو گوشی دیگر به عنوان پرچمداران 2018 اپل خواهند بود.

آیفون میان رده اپل

تاکنون متاسفانه به علت نا معلوم بودن نحوه ی نامگذاری اپل برای این آیفون های 2018، آن ها را با اندازه صفحه نمایش و نوع پنل استفاده شده در آن ها صدا می کردیم. اکنون گویا آیفون 6.1 اینچی با پنل صفحه نمایش LCD را به جای آیفون 9 باید آیفون Xc صدا بزنیم! و موضوع جالب تر اینکه رنگ صورتی نیز به رنگ های آبی، سفید و قرمزی که پیش تر برای این آیفون مشاهده کرده بودیم، افزوده شده است و امکان انتخاب نسخه ی دو سیم کارت را نیز دارد.

آیفون میان رده اپل

موضوع مهمی که باید در این خصوص بدانید، این است که تمامی این تصاویر مربوط به ماکت ها و یا رندرهای آیفون Xc نمی باشد بلکه این دقیقا خود آیفون Xc است! این تصاویر به ما نشان می دهند که جنس فلز به کار رفته در بدنه ی آن آلومینیوم بوده و قاب پشتی از نوع شیشه ای در نظر گرفته شده است که در اصل این دقیقاً همان طراحی می باشد که آیفون 8 و آیفون 8 پلاس از آن بهره مند بودند.

دوربین اصلی تک گانه برجسته و دکمه قفل کمی کشیده از جمله قابلیت هایی است که در آیفون Xc مشاهده می کنیم. افزون بر رنگ های قرمز، آبی و سفید که در این تصویر مشاهده می کنید، رنگ صورتی آیفون Xc نیز در داخل تصویر اصلی مطلب مشاهده می گزدد. مسئله ی اساسی تر اینکه البته در تصویر اصلی مطلب قابل مشاهده است، سینی سیم‌کارت دوتایی آیفون Xc می باشد. این یعنی در آخر شایعه آیفون دو سیم کارت در سال 2018 به واقعیت پیوسته است. البته شایعات پیشین گفته بودند که امکان دو سیم کارته بودن بر روی نسخه های گران تر آیفون Xs Plus قرار خواهد داشت.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیفون میان رده اپل دو سیمکارت می باشد

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *