آیا گلکسی نوت8 در یکم شهریور معرفی می گردد؟

گلکسی نوت8

آیا گلکسی نوت8 در یکم شهریور معرفی می گردد؟ همه ی ما می دانیم که سامسونگ در هر سال زمان برگزاری نمایشگاه IFA اقدام به معرفی فبلت های خود می نماید. اما حالا باید منتظر بمانیم که این اتفاق برای پرچم دار سری گلکسی نوت اتفاق می افتد یا خیر؟ البته نباید فراموش کرد که سال گذشته نوت 7 در چنین نمایشگاهی معرفی نشد.

شایعه ی که به تازگی منتشر شده است نشان می دهد که سامسونگ قصد دارد یک مراسم در ماه آگوست در شهر نیویورک برگزار نماید و قطعا مراسم معرفی از فبلت گلکسی نوت 8 در آن اتفاق می افتد. اما این خبر در حد شایعه است و هنوز از سوی سامسونگ هیچ خبر رسمی در اینباره منتشر نشده است.

امروز طی گزارش خبرگزاری کره ای The Bell زمان معرفی گلکسی نوت8 در تاریخ یکم شهریور (23 آگوست) خواهد بود . اما یک وب سایت کره ی دیگر به نقل از یکی از مدیران اجرایی سامسونگ این زمان معرفی  را  ماه آینده در شهر نیوریک دانسته است همچنین او هیچ اشاره ی در خصوص تایید خبر تاریخ 23 آگوست نداشته است .

البته فراموش نکنیم که هر ساله قبل از رونمایی از پرچم داران ، شایعه ها و خبرهای زیادی به گوش می رسد و گاهی این خبرها به واقعیت نزدیک می باشد . باید منتظر بمانیم تا خبرهای رسمی منتشر شود و سامسونگ خود جزئیات بیشتری در این رابطه به کاربران بدهد و در نهایت مشخص نماید زمان معرفی این پرچم دار چه زمانیست .

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آیا گلکسی نوت8 در یکم شهریور معرفی می گردد؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *