آیا قیمت آیفون 10 در سال آینده کاهش خواهد یافت؟

آیفون 10

یکی از مسئله های مهمی که سبب شده برخی از کاربران گوشی های آیفون از خرید آیفون 10 یا آیفون X خودداری کنند، موضوع قیمت بالای آن می باشد. بسیاری از طرفداران این کمپانی نیز تاکنون اعتراضات زیادی نیز در خصوص قیمت این گوشی کرده اند اما گویا هنوز راه به جایی نداشته است!. هر کاربر باید برای خرید نسخه ی پایه ی این گوشی باید 999 دلار پرداخت نماید و همانطور که می دانیداین گوشی هوشمند گران ترین گوشی هوشمند تاکنون بشمار می رود.

اما با وجود کاهش تقاضا برای خرید این گوشی پرچمدار گویا اخیرا کمپانی اپل قصد دارد برای سال آینده در قیمت گوشی پرچمدار خود تجدیدنظر نماید. بر اساس گزارش های منتظر شده از فروشگاه های اپل (اپل استور) در سرتاسر دنیا میزان تقاضا برای خرید این گوشی در بازار های سنگاپور و تایوان به اندازه ی سایر کشورها نبوده و انتظارات کوپر تینویی ها را برطرف نکرده است و مجبور هستند که در قیمت آیفون خود تغییراتی ایجاد نمایند و کاربران این کشورها را نیز به خرید این گوشی جلب نمایند.

موضوعی که بسیار مورد توجه می باشد این است که تاکنون این مسئله اتفاق نیوفتاده که کمپانی اپل پس از عرضه ی یک گوشی قیمت ان را کاهش دهد و کمی غیر معمول به نظر می رسد و حتی برخی از تحلیلگران اعتقاد دارند بعید است که اپل دست به انجام چنین کاری بزند!. کمپانی ها به منظور افزایش تقاضای خرید یک گوشی هوشمند در بازار، قیمت محصولات خود را کاهش می دهند و این بحث که آیا واکنش نسبت به این امر نشان داده می شود یا نه، بحثی جداگانه می باشد.

اکنون مشخص نیست که این کمپانی قصد دارد چند درصد این قیمت را کاهش دهد و هنوز بیانیه ای به طور رسمی در این خصوص منتشر نشده است.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  اخراج شدن از شرکت اپل به خاطر یک اشتباه ساده

نظرات در مورد : آیا قیمت آیفون 10 در سال آینده کاهش خواهد یافت؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *