آیا شاهد تولید مک بوک های لمسی خواهیم بود؟

مک بوک

کمپانی اپل دارای عنوان اولین شرکت برتر تولید کننده ی گوشی های هوشمند است و هر ساله با ارائه ی یک محصول به عنوان پرچم دار و محصولاتی میان رده در بین رقبای خود می درخشد. اما اخباری که در فضای مجازی منتشر شده است خبر از تولید سری جدیدی از مک بوک های شرکت اپل می دهد. این کامپیوتر ها که با اسم رمزی ستاره مطرح شده اند , به طور کلی از مک بوک ها و لپ تاپ های اپل متفاوت بوده و حدس هایی درباره ی ایجاد خانواده ی جدیدی توسط اپل زده می شود.

اولین نشریه ای که درباره این محصول صحبت کرده است , نشریه ی 9to5mac بوده که راجب جزئیات این محصول اطلاعات زیادی را منتشر نکرده است اما با این حال بر اساس آن چه که این نشریه چاپ کرده تصویری کلی از این گجت در اختیار قرار گرفته است. به احتمال زیاد , استار محصولی است با صفحه نمایشگر لمسی که علاوه بر تجهیز به GPS و قطب نما , دارای درگاه سیم کارت نیز می باشد. چیزی که نشریه ی 9to5mac به طور رسمی به آن اشاره کرده است , وجود رابط کاربری فریمور قابل بسط یا EFI است. همچنین اپل برخی از ویژگی های آیپد را نیز در این محصول تکرار کرده است با این تفاوت که ستاره دارای بدنه ای ضد آب خواهد بود و در برابر ضربه تا حد قابل توجهی مقاوم می باشد.

مک بوک

با توجه به اخبار و اطلاعاتی که درباره این محصول جدید اپل منتشر شده است , احتمال می رود این محصول , یک مک بوک اقتصادی با معماری ARM است که سال هاست , شرکت اپل وعده ی آن را به کاربران خود داده است. هنوز هیچ تأییدیه ای از سوی کمپانی اپل به منظور صحت این اطلاعات در اختیار ما قرار نگرفته است , به همین دلیل فعلا نمی توان با قاطعیت درباره ی مطالب منتشر شده صحبت کرد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برندهای بزرگ و کاهش فروش گجت های پوشیدنی

نظرات در مورد : آیا شاهد تولید مک بوک های لمسی خواهیم بود؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *