آموزش لاغری با مصرف قهوه سبز به همراه ویدئو نحوه دم کردن قهوه سبز

قهوه ی سبز

چاقی یکی از مشکلاتی است که این روزها افراد زیادی با آن دست و پنجه نرم می کنند.خیلی ها را می بینیم که در آرزوی لاغرشدن هستند و رژیم های سخت و ورزش های سنگین را انجام میدهند ولی باز هم نمی توانند به آنچه که می خواهند برسند. در مقابل این روش ها باید روشی را به کار بگیریم که بتواند در سوختن چربی ها و لاغر کردنمان موثر باشد.

استفاده از قهوه سبز و تاثیر آن در لاغری

شاید تا به حال اسم قهوه سبز را شنیده باشید که به عنوان یک قهوه موثر در کاهش وزن که می تواند به شما کمک کند.عصاره قهوه سبز  به عنوان یکی از مکمل های است که برای کاهش وزن بسیار معرفی می شود.GCE  در قهوه خام یا قهوه ی سبز وجود دارد البته در قهوه های معمولی نیز دیده می شود ولی در برشته کردن آن بیشترین خواص خود را از دست می دهد.

قهوه سبز و لاغری

زمانی که قهوه برشته می شود و برای فروش آماده می گردد به رنگ قهوه ی تبدیل می شود ولی دانه های قهوه بصورت طبیعی و خام رنگ سبز دارند.

قهوه ی سبز و ماده های موثری با نام کلروژنیک که در آن وجود دارد می توان سبب پیشگیری از بیمارهای متفاوتی شود که می توان در این رابطه به بیماری های مانند دیابت، سنگ کیسه صفرا ، فشار خون ، بیماری های کبدی و…. اشاره کرد.

میزان کافئینی که در قهوه ی سبز وجود دارد از قهوه ی معمولی کمتر است و عوارضی که از کافئین می توانند ناشی شوند در قهوه ی سبز کاهش پیدا می کنند و در مقابل کلروژنیک اسید زیادی در قهوه سبز وجود دارد.

آیا قهوه سبز سبب لاغری می شود ؟

مصرف کافئین سبب می شود که چربی های ذخیره شده در بدن سوزانده شوند.البته این چربی سوزی در صورتی اتفاق می افتد که بدن بعد از مصرف آن دارای تحرک های مناسبی باشد. همچنین در تحریک متابولیسم بدن نیز تاثیرات جزئی پدید می آورد. به بیانی دیگر این تحریک ها و تاثیرات کمک می کند تا میزان کالری بیشتری سوزانده شود ولی این میزان به قدری زیادی نخواهد بود. پژوهش های متنوعی انجام شده که نشان میدهد اسید کلروژنیک می تواند تاثیرات مشابهی را در بدن پدید بیاورد.

قهوه سبز برای لاغری

امروزه می بینیم که در مکمل های لاغری از اسید کلروژنیک به عنوان یک عصاره بدون کافئین سبز  استفاده می کنند.مصرف این نوع قهوه سبب بالا رفتن میزان ضربان قلب شده و در نهایت کمی فشار خون را بالا می برد. البته افراد در مقابل این ماده دارای حساسیت های مختلفی هستند و در بدن افراد نیز سرعت دفع آن هم با سرعت های مختلفی صورت می گیرد.

 

قهوه ی سبز برای لاغری بهتر است یا قهوه ی معمولی ؟

همانطور که پیش تر بیان کردیم کافئین سبب می شود که چربی سوزی بیشتری صورت بگیرد و به بیانی دیگر مانع ذخیره چربی شده و البته قهوه ی های که دارای کافئین نیستند تاثیر آن چنانی بر روی لاغری نداشته اند. اما با این حال قهوه ی سبز از کل کافئینی که در قهوه ی معمولی وجود دارد حدود بیست درصد می باشد و در کل اینگونه نتیجه می گیریم که نتایج در قهوه ی معمولی نسبت به قهوه ی سبز بیشتر می باشد.

بیشتر بخوانید  با کاهش وزن پولدار شوید!

چگونه قهوه ی سبز را مصرف کنیم ؟

قهوه ی سبز به صورت دانه های قهوه ی معمولی به فروش می رسند که شما می توانید آنها را خریداری نمایید. قهوه جوش خودتان را آماده کنید و به ازای هر فنجان آب باید یک قاشق چای خوری قهوه سبز را اضافه کنید و اجازه بدهید تا قهوه ی تان دم بکشد. معمولی برای اماده شدن غذا یک ربع دقیقه (15 دقیقه) زمان لازم است. بعد از اینکه قهوه تان آماده شد آن را از صافی رد کنید و نوش جان نمایید.

قهوه ی سبز

طمعی که این قهوه دارد با قهوه ی معمولی متفاوت است و شما در زمان مصرف قهوه ی سبز از خوردن نوشیدنی های دارای کافئین و یا مواد غذایی دوری کنید.

در مراکز فروش معتبر نیز مکمل های قهوه ی سبز به صورت قرص یا کپسول به فروش می رسند. البته پیش از اینکه اقدام به مصرف نمایید حتما  از یک مشاور تغذیه و پزشک کمک بگیرید و چند مکمل را با یکدیگر به صورت همزمان مصرف نکنید.

عده ی از افراد که به کافئین حساسیت دارند باید با احتیاط بیشتری برای مصرف عمل کنند و ممکن است عوارضی نیز مانند استرس، تپش قلب و … را به دنبال داشته باشد.

در واقع نتیجه می گیریم برای رسیدن به لاغری و چربی سوزی و کاهش دریافت کالری هیچ روشی نیست که بتواند یک شبه معجزه کند. شما باید فعالیت و تحرک های لازم را داشته باشید و همچنین به صورت اصولی و انجام رژیم های مناسب به تناسب اندام برسید.

نحوه دم کردن قهوه سبز

خب حالا وقت یادگیری نحوه دم کردن قهوه سبز هست ! چگونه قهوه سبز رو دم کنیم ؟ در ادامه ویدئویی از نحوه دم کردن قهوه سبز برای شما عزیزان آماده کرده ایم. حتما ببنید :

در قدم اول  باید آنرا آسیاب نمایید.
پس از آن ، پودر آسیاب شده قهوه سبز را در قوری بریزید و با آب روی اجاق گاز قرار دهید.
البته این نکته را در نظر داشته باشید که آب باید جوشیده باشد ، 15 دقیقه به قهوه زمان دهید تا برای شما آماده گردد.

الان نوبت به نوشیدن آن است ، آن را از طریق یک صافی به فنجان تان بریزید و منتظر باشید که خنک شود. قهوه سبز را خنک بنوشید مطمئنا حس خوبی را برای شما خواهد داشت.

در ادامه با زوم تک همراه باشید…..

4.1/5 - (14 امتیاز)

نظرات در مورد : آموزش لاغری با مصرف قهوه سبز به همراه ویدئو نحوه دم کردن قهوه سبز

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *