آموزش حذف اکانت بیسفون (دیلیت اکانت)

حذف اکانت بیسفون

آموزش حذف اکانت بیسفون (دیلیت اکانت) » یکی دیگر از پیام رسان های داخلی، پیام رسان بیسفون می باشد که این پیام رسان هم اکنون از طراحی بسیار ساده ای برخوردار است و هدف اصلی بیسفون رفع نیازهای ارتباطی کاربران که به صورت روزمره می باشد، است. برای مثال می توانید از بیسفون به صورت رایگان و با اتصال به اینترنت برای ارسال پیام های متنی، فایل های چند رسانه ای، برقراری تماس صوتی و ارسال موقعیت مکانی خود استفاده نمایید. همچنین در این پیام رسان نیز همانند تلگرام می توانید کانل ها و گروه های چند نفره بسازید که این پیام رسان نیز توسط گروهی از برنامه نویسان داخلی طراحی شده است و به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران ایرانی قرار گرفته است.

اما به هر حال، اگر پس از نصب این پیام رسان قصد داشتید اکانت خود را حذف نمایید در ادامه به صورت تصویری نحوه ی حذف اکانت بیسفون را برای شما شرح خواهیم داد.

پس از اینکه تلگرام از دسترس خارج شد ، کاربران این شبکه اجتماعی در شبکه های اجتماعی دیگر پخش شدند ، از این رو آموزش تمامی اپلیکیشن های پیام رسان در دستور کار نویسندگان زوم تک قرار گرفت ، یکی از مهم ترین موضوعاتی که کاربران به دنبال آمن هستند بحث دیلیت اکانت یا حذف اکانت از شبکه های اجتماعی است ، در ادامه دیلیت اکانت بیسفون را بصورت تصویری برای شما عزیزان آموزش داده این امیدوارم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد.

نحوه ی حذف اکانت بیسفون

در ابتدا بروز ترین نسخه ی پیام رسان بیسفون را نصب کنید. پس از اجرای اپلیکیشن همانند تصویر بر روی آیکون چرخ دنده کلیک نماید.

حذف اکانت بیسفون

سپس گزینه ی Settings را انتخاب کنید.

حذف اکانت بیسفون

بر روی گزینه ی General کلیک کنید.

حذف اکانت بیسفون

در نهایت Deactivate Account را انتخاب نمایید.

حذف اکانت بیسفون

پس از انتخاب گزینه ی مذکور برای شما یک پنجره پاپ آپ باز می گردد که شما در صورت انتخاب گزینه ی Deactive فرآیند کامل شده و پروسه به طور کامل به اتمام می رسد. اساسا پیام رسان های داخلی در این زمینه با یکدیگر مشابه می باشند و نحوه ی حذف اکانت ها بسیار شبیه به یکدیگر و از داخل خود پیام رسان می باشد.

بیشتر بخوانید  پیام رسان های ایرانی ، سریع و ایمن

حذف اکانت بیسفون

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آموزش حذف اکانت بیسفون (دیلیت اکانت)

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *