آمار خرابی ها در اندروید بیشتر است یا آیفون؟

خرابی ها در اندروید و آیفون

یکی از شرکت های که در حوزه تکنولوژی در حال فعالیت می باشد شرکت Blancco است ؛ این شرکت گزارشی را منتشر نموده که کارکرد گوشی ها را نشان میدهد. طبق  این گزارش در فصل دوم امسال از هر 4 گوشی اندرویدی در کل جهان ، یک گوشی دچار مشکل شده است. 

این میزان خرابی از آمار 12 درصدی خرابی گوشی های آیفون تقریبا2 برابر بیشتر است. در آمریکای شمالی این تفاوت ها بیشتر هم بوده و در این جا 24 درصد گوشی های اندرویدی و در آیفون تنها 8 درصد با مشکل روبرو شده اند . در آسیا این آمار تفاوت های عجیبی داشته است به این شکل که 60درصد آیفون ها و 28 درصد گوشی های اندرویدی دچار مشکل بوده اند.

آمار خرابی در آیفون و اندروید
در میان گوشی های اندرویدی که دچار مشکل بوده اند سامسونگ 61 درصد خرابی را داشته است و رتبه دوم به ال جی با 11 درصد آمار خرابی اختصاص داشته است.
البته جالب است بدانید از میان 10 مدل اندرویدی ، 9 مدل که بیش ترین خرابی را داشتند از گوشی های سامسونگ بوده اند و  در میان آیفون ، آیفون6 با ۲۶ درصد خرابی روبرو بوده است و بعد از آن آیفون‌های ۶ اس و ۵ اس قرار داشته اند. 
بیشترین آماری که در رابطه با شکایت آیفون بود مربوط به داغ شدن گوشی و بعد از آن به Wi-Fi، مشکلات دریافت‌کننده، هدفون و هدست  اختصاص داشته است. 
بیشترین شکایت در رابطه با گوشی های اندرویدی نیز به کارکردگوشی ، USB، شارژ باتری، سیگنال‌دهی و صفحه‌نمایش می باشد. 
با اینکه آیفون از نظر مشکل دار بودن گوشی رقم بهتری را کسب کرده است ولی از کار افتادن گوشی در در iOS  حدود ۵۴ درصد و در اندروید حدود 10 درصد بوده است که آیفون تقریبا 5 برابر این رقم می باشد. 
با زوم تک همراه باشید.
به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دوربین آیفون 6 اس به خوبی دستگاه های اندرویدی نیست!

نظرات در مورد : آمار خرابی ها در اندروید بیشتر است یا آیفون؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *