آغاز پیش فروش جدید ایران خودرو از امروز 26 آذر 1397

پیش فروش جدید ایران خودرو

اگر به خاطر داشته باشید، ایران خودرو در تابستان سال جاری به منظور تزریق خودرو به بازار و تعدیل قیمت خودرو در بازار آزاد تصمیم گرفت تا یک سری شرایط پیش فروش جدید برای هموطنان ایجاد نماید که در این شرایط به راحتی تمامی افراد بتوانند با قیمت کارخانه خودرو خریداری کنند. اکنون گویا باز هم تصمیم گرفته است تا یک شرایط پیش غفروش جدید برای فروش یک سری خودروهای خود تعیین نماید.

پیش فروش جدید ایران خودرو

.این گروه خودروسازی برای تداوم شرایط پیش فروش قبلی‌ و ادامه ی عرضه‌ ی فوری محصولات و تولیدات خود به بازار، شرایط جدیدی برای پیش‌فروش و فروش فوری آذرماه اعلام نمود

در شرایط پیش فروش جدید ایران خودرو خودروهای هایما اس 7 (S7)، هایما اس 5 (S5)، دانگ‌ فنگ اچ 30 کراس (H30 Cross)، دنا و دنا پلاس، دنا پلاس توربوشارژ، پژو 207 دستی و همچنین وانت آریسان بدون اعمال هیچ محدودیتی و با امکان یک‌ بار صلح در هنگام تحویل، پیش‌ فروش می شوند و در ماه های مرداد تا اسفند سال آینده یعنی سال 1398 به مشتریان تحویل داده خواهند شد. باید به این نکته اشاره کنیم که قیمت تمام شده ی همه ی خودروهای مذکور در هنگام تحویل قطعی خودرو و در زمان ارسال دعوتنامه برای تحویل خودرو تعیین می گردد.

پیش فروش جدید ایران خودرو

لازم به ذکر است که به منظور فروش فوری هفته‌ ی گذشته با قیمت بازار آزاد، ایران خودرو شرایط فروش فوری خودروهای هایما اس 7 (S7) و پژو پارس اتومات و همچنین وانت آریسان را با زمان تحویل 30 روزهاعلام نمود. دیگر مشخصات این شرایط پیش فروش در روزهای آینده از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به اطلاع عموم خواهد رسید.

پیش فروش جدید ایران خودرو

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید …

 

منبع: ikcopress

3.7/5 - (3 امتیاز)

نظرات در مورد : آغاز پیش فروش جدید ایران خودرو از امروز 26 آذر 1397

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *