آزمایش هارپ در ایران

هارپ در ایران

آزمایش هارپ در ایران : پدیده ی هارپ یکی از موضوعاتی است که اخیرا به صورت رسانه ای در مطبوعات منتشر شده است و قطعا بسیاری از شما نیز با این موضوع آشنا هستید و یا حداقل نام آن را شنیده اید. برای اینکه این موضوع را بخواهیم مورد بررسی قرار دهیم باید کمی در این خصوص اطلاعاتی را برایتان از نحوه ی عملکرد آن مطرح نماییم تا با آگاهی کامل از آن این به قضاوت نماییم.

پدیده هارپ چیست ؟

پروژه هارپ در واقع یک پروژه ی تحقیقاتی است که ظاهرا به منظور بررسی و تحقیق در خصوص لایه ی یونوسفر و تحقیقاتی در خصوص معادن زیر زمینی با استفاده از امواج رادیویی فوق کوتاه تاسیس گردیده است ولی در واقع از آن به عنوان یک سلاح جدید استفاده می شود. این پروژه با نام ” تکنولوژی جنگ ستارگان” شناخته می شود، یکی از پروژه هایی که از امواج لیزر، امواج رادیویی و الکترو مغناطیس به منظور صدمه زدن به نیروهای مقابل استفاده می گردد و نام آن از فیلم Star Wars گرفته شده است.

هارپ در ایراناین سیستم طوری طراحی شده است که به طور مستقیم بر روی لایه ی یونوسفر جو تاثیر گذاشته  و از نمونه تاثیرات آن می توان به ذره بینی نمودن و یا گداخته کردن این لایه اشاره کرد و در حال حاضر از آنتن های مخصوصی استفاده شده و در آلاسکا، در فضایی به مساحت 33000 متر مربع نصب گردیده اند. این آنتن ها امواج رادیویی فوق کوتاه را تولید کرده و به لایه ی یونوسفر جو پرتاب می نمایند.

آزمایش هارپ در ایراندر تکنولوژی هارپ یکی از موضوعاتی که اخیرا در خبرها مطرح شده است، گویا این سیستم هم اکنون در ایران نیز کلید خورده و به گفته ی مسئولان تمامی اعتبارات آن نیز تامین گردیده است. به گفته ی مسئولان این سیستم قرار است به منظور تغییر شرایط آب و هوایی و حفظ محیط زیست در ایران مورد استفاده قرار بگیرد و هیچگونه قصدی برای ایجاد زمین لرزه و یا استفاده به عنوان یک سلاح جنگی وجود ندارد. موضوعی که این روزها بسیار مطرح می گردد این است که خیلی از افراد پس از وقوع زلزله ی کرمانشاه معتقدند که این اتفاق به دلیل آزمایش سیستم هارپ در ایران به وقع پیوسته است ولی هنوز این مسئله به اثبات نرسیده و قطعا در خبرهای بعدی این موضوع را بررسی خواهیم کرد. آیا آزمایش هارپ در ایران مفید بود منتظر نظرات سازنده شما در مورد این مقاله هستیم . در ادامه با زوم تک همراه باشید…

بیشتر بخوانید  هارپ روسیه

مقالات مرتبط :

سلاح هارپ در ایران

هارپ چیست ؟ | آیا هارپ باعث زلزله می شود ؟

نرم افزار پیش بینی زلزله

3.5/5 - (2 امتیاز)

نظرات در مورد : آزمایش هارپ در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *