آزمایش محدودیت جغرافیایی در اینستاگرام

محدودیت جغرافیایی در اینستاگرام

محدودیت جغرافیایی در اینستاگرام | شبکه اجتماعی اینستاگرام این روزها در حال ایجاد قابلیت های اساسی برای اپلیکیشن خود می باشد تا بتواند رضایت کاربران را هرچه بیشتر جلب نماید. اکنون اینستاگرام در میان کاربران زیادی در دنیا محبوبیت دارد و پس از انتقال مالکیت اینستاگرام به فیسبوک از لحاظ امنیتی نیز بهبودهای بسیاری را داشته است. اکنون اینستاگرام درحال آزمایش یک قابلیت جدید به نام محدودیت جغرافیایی می باشد.

محدودیت جغرافیایی در اینستاگرام

اکنون اینستاگرام مدت هاست که به صورت منظم و پیوسته، ویژگی های  جدیدی زا برای پلتفرم خود معرفی می نماید ولی معمولا رسم دارد که قبل از ارائه ی نهایی این قابلیت‌ ها تعداد کمی از کاربرانش را برای آزمایش آن‌ ها انتخاب نماید. اخیرا خبر رسیده است که شبکه اجتماعی اینستاگرام، قابلیت محدود نمودن محتوای اپلیکیشن در مناطق جغرافیایی مختلف را به طور آزمایشی راه‌ اندازی نموده است. این بدان معناست که یعنی کاربران اینستاگرام می‌ توانند چند کشور خاص را انتخاب نموده تا تنها محتوای بارگذاری نموده خود را به ساکنان این کشورها نمایش دهند.

محدودیت جغرافیایی در اینستاگرام

علاوه بر این، اشخاص ساکن در کشورهایی که انتخاب نشده‌ اند دیگر نمی توانند پست های شما را مشاهده نمایند. باید بدانید که این ویژگی تنها به پست‌ های Time Line محدود نمی باشد و در تنظیمات استوری‌ نیز گزینه‌ های مربوط به آن مشاهده می‌ شوند. این که قابلیت مذکور در اصل چه میزان کارایی داشته باشد مسئله ی قابل بحثی می باشد ولی به احتمال زیاد هدف اینستاگرام از ارائه آن کمک به کسب و کارهایی است که برخی اوقات برای دسترسی به مشتریان خود در کشورهای مختلف مجبور به ساخت چندین حساب کاربری می‌ شوند. در نتیجه با امکان محدود نمودن پست‌ ها به کشورهای متفاوت، دیگر احتیاجی به ساخت حساب‌ های متفاوت از میان برداشته می‌ شود.

 

مطالب مرتبط

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  افزوده شدن احتمالی قابلیت بازنشر اینستاگرام

نظرات در مورد : آزمایش محدودیت جغرافیایی در اینستاگرام

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *