آزمایشات اولیه ی اینترنت 5G بر روی گوشی ‌ها با موفقیت همراه بود

اینترنت 5G

کوالکام اعلام کرد که آزمایشات اولیه ‌ی اینترنت 5G با موفقیت انجام شده است، از این پس راه طولانی این شرکت به سوی این نسل جدید اینترنت چندین قدم به واقعیت نزدیک تر شد.

علاوه بر این کوالکام اولین طرح مرجع گوشی هوشمند خود را که مجهز به 5G است، برای مودم های 5G برای معرفی به سازندگان گوشی های هوشمند مطرح کرد، این آزمایشات در طی یک یا دو سال آینده انجام می شود و شرکت های مربوطه برای تولید این نوع از گوشی ها در نیمه ی اول سال ۲۰۱۹ به هدف خود خواهند رسید.

این طرح مرجع دارای ضخامت ۹ میلی متری و صفحه نمایش لبه به لبه است و شکلی شبیه به سایر گوشی های موجود در بازار را خواهد داشت. این شرکت برای اینکه مودم مورد نظر را در گوشی هوشمند خود نصب کند یک آنتن موج میلی متری را تولید کرده است که تقریبا به اندازه یک سکه است.

این شرکت همچنین اعلام کرده است که یک پردازنده ی جدید را نیز برای گوشی های میان رده عرضه کرده است. اکنون فقط باید منتظر بمانیم تا ببینیم دستگاه هوشمند مجهز به این مودم چه زمانی به طور رسمی معرفی خواهد شد و علاوه بر تمامی این موضوعات باید میزان سرعت این مودم را بررسی نماییم تا کارایی آن ثابت گردد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید….

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  زمزمه های کاهش قیمت اینترنت در ایران تا پایان سال

نظرات در مورد : آزمایشات اولیه ی اینترنت 5G بر روی گوشی ‌ها با موفقیت همراه بود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *