آدرس سایت استعلام گوشی قاچاق یا رجیستر شده

سایت استعلام گوشی قاچاق

سایت استعلام گوشی قاچاق | این روزها مسئله ای که در میان موبایل فروشان و کاربران گوشی های هوشمند وجود دارد، مسئله ی رجیستری می باشد و سبب شده است که بسیاری از افراد از این موضوع شاکی باشند و ترسی از خرید گوشی های هوشمند در آن ها وجود دارد، زیرا بسیاری از افراد نگران این موضوع هستند که اگر یک گوشی جدید خریداری کنند، چگونه باید از طرح رجیستری خلاصی یابند و یا از طریقی می توانند استعلام نمایند که گوشی موردنظر قاچاق می باشد یا نه؟!

این ابهامات به وجود آمده سبب شده است که بسیاری از فروشندگان گوشی های هوشمند نیز با این مسئله درگیر باشند و در این خصوص به دلیل آشنائیت نداشتن دچار مشکلات زیادی شوند اما با راه اندازی سامانه ی همتا یا طرح رجیستری گوشی های هوشمند بسیاری از این سوالات رفع ابهام شده اند. اما اکنون شاید برای برخی این سوال پیش بیاید که سامانه ی همتا چیست؟!

سامانه ی همتا چیست؟

این سامانه یک طرح ثبت تلفن همراه می باشد که به روش های مختلفی نظیر وب سایت سامانه، کد دستوری USSD و پیامک و اپلیکیشن به کمک افراد می آید. باید توجه داشته باشید که به منظور دسترسی به شماری از این قابلیت های بیشمار سامانه ی همتا، حتما باید در وب سایت سامانه ی همتا ثبت نام کرده باشید. برای مثال به منظور انتقال مالکیت یک گوشی هوشمند حتما باید در وب سایت ثبت نام کرده باشید و از طریق اپلیکیشن یا کد USSD امکان پذیر نمی باشد.

 

در ادامه با زوم تک همراه باشید…

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : آدرس سایت استعلام گوشی قاچاق یا رجیستر شده

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *