۷ راه برای افزایش فالوئر ها در توییتر [ رپورتاژ‌ آگهی ]

0
توییتر

توییتر میکروبلاگی اجتماعی است که تاثیر ان در سئو و به خصوص بازاریابی به شدت افزایش یافته است. داشتن فالوئر های زیاد در توییتر از آن مواردی است که هر کسی آرزویش را می‌کند. داشتن دنبال کننده های زیاد در توییتر باعث میشود که مطالبی که شما در توییتر خود انتشار میدهید سریع‌تر در پهنه ی اینترنت گسترش یابند و در نهایت کسب و کار یا وبلاگ شما در زمان کمتری شناخته شود.

 از لحاط وفاداری کاربران، توییتر در رده های بالاتری نسبت به فیس بوک یا گوگل پلاس قرار دارد و گرایش ایرانی ها نیز در چند وقت اخیر به این میکروبلاگ اجتماعی به طور چشمگیری افزایش یافته است به گونه ای که میتوان به وضوح نتیجه ی این گرایش ایرانی ها به توییتر را در فیس بوک مشاهده کرد. در این مقاله قصد دارم به ۷ راهکار برای افزایش فالوئرها در توییتر اشاره کنم. پس اگر به دنبال فالوئر های زیاد در توییتر هستید این مطلب را از دست ندهید.

محتوای با ارزش تولید کنید

اصولا تولید محتوای با ارزش چه در وبلاگ و چه در شبکه های اجتماعی باعث گرایش کاربران به شما می‌شود. با ایجاد محتوایی که قابل ریتوییت کردن باشد، حال می‌خواهد در مورد یک بحث علمی باشد یا یک معضل اجتماعی یا سیاسی، می‌توانید از کسانی که به صفحه ی توییتر شما می آیند برای ترویج ایده های یا کسب و کار و وبلاگ خود استفاده کنید.

اصطلاحا باید توییتر را شبکه ی اجتماعی لحظه ها دانست. زیرا کاربران توییتر معمولا ۲۴/۷ در این شبکه های اجتماعی گشت زنی نمی‌کنند و ترجیح می‌دهد یا توییت های فالوئر های خود را بخوانند یا دقایقی را در تایملاین به خواندن توییت اختصاص دهند. پس بسیار مهم است که چه زمانی را برای انتشار توییت های خود انتخاب کنید. معمولا شب ها بهترین موقع برای انتشار توییت است. زیرا افراد از سر کار خود برگشته اند، شام میل کرده اند و حالا می‌خواهند به عنوان دسر چند توییت بخوانند. استفاده از سرویس هایی مانند بوفر نیز میتواند در شناخته شدن بیشتر و بهتر مطالب شما موثر باشد.

مطالب مرتبط با کسب و کار خود را “فیو” و “ریتوییت” کنید

پسندیدن و ریتوییت کردن مطالب مرتبط با کسب و کار شما در توییتر نیز یکی از راه های افزایش فالوئر در این شبکه ی اجتماعی است. بعد از اینکه خودتان محتوای با ارزشی تولید کردید می‌توانید با ریتوییت کردن محتوا های ارزشمندی که دیگر افراد حاضر در حیطه ی کسب و کار شما تولید کرده اند، هم برند خود را بیشتر به همه بشناسانید و هم با دیگران ارتباط بهتری برقرار کنید. در واقع با فیو و ریتوییت کردن مطالب دیگران، شما می‌توانید با آنها عمل شبکه سازی را نیز انجام دهید. برای مدیریت توییت ها در توییتر میتوانید از افزونه ی توئیت دیک استفاده کنید.

در زیر مطالب مرتبط با کسب و کار خود نظر بگذارید

نظر گذاشتن در زیر مطالب مرتبط با کسب خود و همچنین مطالب به اصطلاح ترند شده در توییتر نیز میتواند صدای برند شما را رساتر به همگان برساند. همیشه سعی کنید در جنبش هایی که در توییتر به راه می افتند شرکت کنید و در مورد مطالب ترند شده شما هم مطالبی را بنویسید و به اشتراک بگذارید. البته هشتگ را نیز فراموش نکنید.

مسابقه ی “من را فالو کن” برگزار کنید

بسیاری از کسب و کار های کوچکو بزرگ از ترفند مسابقه برای افزایش دنبال کنندگان در توییتر استفاده می‌کنند. در این روش شما باید مسابقه ای ترتیب دهید و به افراد حاضر در توییتر بگویید که با فالو کردن صفحه ی شما، در یک قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. چندی پیش نیز دیجی کالا از این ترفند استفاده کرد و نتایج قابل قبولی را هم کسب کرد.

از کاربران درخواست کنید، توییت شما را “ریتوییت” کنند

بعد از ایجاد یک محتوای ارزشمند در مورد کسب و کارتان بسیار مهم است که منظور خود را به گوش همگان برسانید. یکی از استراتژی هایی که بسیار امروزه در توییتر رایج شده درخواست برای ریتوییت کردن توییت هایی است که افراد منتشر کرده اند. در این روش شما توضیحی کوتاه در مورد کسب و کار خود می‌دهید و در نهایت از دیگران می‌خواهید که این توییت شما را بازنشر یا به اصطلاح ریتوییت کنند.

ارتباطات دو طرفه برقرار کنید

افراد شما را را فالو میکنند تا بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند. پس شما به راحتی می‌توانید از این ظرفیت برای افزایش فالوئو های خود استفاده کنید. مردم از اینکه احساس کنند در فضای مجازی کسی به آنها توجه میکند بسیار خوشحال می‌شوند و در مقابل نیز آنها همیشه مشتری پروپاقرص توییتر شما خواهند بود و قطعا توییت های شما را بازنشر خواهند داد. در واقع استراتژی در این روش این است که با فالوئر هایتان مانند نزدیکترین افراد خانواده یا دوستان رفتار کنید.

ارتش های ترول به راه بیندازید

ارتش های ترول یکی از بهترین روش های افزایش فالوئو در توییتر است. ارتش ترول به این معناست که شما با چند نفر از افرادی که در کنارتان هستند چندین صفحه در توییتر بسازید و درعین تولید محتوای ارزشمند، به ترویج کسب و برندتان بپردازید. با این روش شما بهتر میتوانید با کاربران دیگر ارتباط برقرار کرده و از آنها به عنوان اهرم کسب و کارتان استفاده کنید. در حال حاضر کشور روسیه از روش ارتش ترول ها برای ترویج افکار و ایدئولوژی های خود استفاده میکند.

امیدوارم با خواندن نوشته فوق بتوانید از توییتر بیشتر برای گسترش کسب‌وکار و بهبود وضعیت بازاریابی اینترنتی خودتان استفاده کنید.

این نوشته توسط آژانس بازاریابی اینترنتی فرنیان آماده و ارسال شده است.

شما می توانید جذاب ترین اخبار و مقالات دنیای تکنولوژی را در کانال تلگرام زوم تک دنبال کنید. برای عضویت در این کانال، اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری یافت نشد

ارسال نظر

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.