خط تولید تلویزیونهای 3D سامسونگ به زودی متوقف خواهد شد

تکنولوژی سه بعدی در بدو ورود به بازار با استقبال بی سابقه ای مواجه شد،و این مساله به جایی رسید که برخی عمر تلویزیونهای عادی را رو به پایان توصیف می کردند،اما عقیده ی سامسونگ دقیقا نقطه ی مقابل این نقطه نظر است،فروش تلویزیونهای 3 بعدی روز به روز کمتر می شود و سامسونگ نیز رفته رفته تولید این نسل از تلویزیونها را متناسب با تقاضای بازار کاهش داده است.کارشناسان این افت فروش را به عملکرد ضعیف این تلویزیونها و نیز کمکاری رسانه ها در ساخت محصولات 3 بعدی نسبت می دهند به هر حال دلیل هرچه که هست مدیران سامسونگ را بر آن داشته که از خیر بازار تلویزیون های سه بعدی بگذرند و جای خود را به دیگر شرکت مطرح در ساخت این تلویزیون های یعنی شرکت ال جی بدهند،البته بازار فروش تلویزیون های 3 بعدی ال جی هم خیلی گرم نیست و طبق آمار رسمی این شرکت تولید این سری از تلویزیون ها را به نصف کاهش داده است.

طبق گزارشی که امروز توسط سایت SamMobile منتشر شد سامسونگ تصمیم گرفته تا پایان سال میلادی جاری خط تولید تلویزیون های 3 بعدی خود را کاملا متوقف کند،البته این موضوع دلیلی بر پایان عمر تلویزیون های سه بعدی نخواهد بود و سیاست آینده ی سامسونگ در رابطه با این محصولات بستگی به میزان تقاضا خواهد داشت.

کاربران این روزها اشتیاقی برای خرید تلویزیونهای 3 بعدی ندارند و آن دسته از کسانی هم که پیشتر از این اقدام به خرید این تلویزیون ها کرده اند به دلیل کمبود محتوای تولید شده برای این نوع از تلویزیون ها رضایت چندانی از انتخاب خود ندارند.

 

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  نسخه جدید گلکسی M34 راهی بازار شد

نظرات در مورد : خط تولید تلویزیونهای 3D سامسونگ به زودی متوقف خواهد شد

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. 3D فقط براي بازار گرمي بود و طبيعيه به فراموشي سپرده شه،از اون بدتر و بي كاربردتر تلويزيونهاي خميده curved هستن كه ابدا و بهيچوجه هيچ كاربردي ندارن و فقط جنبه بازارگرمي دارن و مسلم ميدونم تا دو سال ديگه اونها هم به فراموشي سپرده بشن.

    1. سهیل جان مرسی بابت نظرت،و باید به این مطلب توجه کنیم که الان سیاست اکثر شرکتهای بزرگ دنیا متمرکز بر روی فروش هست،حالا به هر قیمتی که شده،و مثل قدیم نیست که شما یک دستگاه می خریدی چندین و چند سال ازش استفاده می کردی،الان تکنیکهایی به کار می برن که کاربر رو به سوی مصرف گرایی هدایت کنند و خیلی خوبه که شما به این نکته واقف هستی،چون خیلی ها نیستن.