نوکیا آماده ی برگشت به خط مقدم جبهه ی نو آوری ، اما نه از طریق بازار گوشی

بازگشت نوکیا به دنیای فناوری

نوکیا یکی از پدیده های دنیای گوشی های هوشمند بود که چند سالی در بازار یکه تازی می کرد ، تا اینکه اندروید بلای جانش شد و نهایتا به نابودی سهمش از بازار گوشی های هوشمند انجامید ، از زمان خرید دپارتمان گوشی های هوشمند نوکیا توسط مایکروسافت که در سال 2014 انجام شد نوکیا با نام “لومیا” خداحافظی کرد و قرار را بر این گذاشت که تا سال 2016 هیچ گوشی هوشمندی را به بازار نفرستد ، از سال 2014 تا به امروز فعالیت شرکت نوکیا به عرضه ی تبلت Nokia N1 در بازار محدود می گردد که نتوانست خیلی موفق عمل کند.

از اوایل سال 2016 که نوکیا آن را شروعی برای فعالیت دوباره ی خود عنوان کرده بود ، همواره شایعاتی درباره ی نحوه ی شروع دوباره ی نوکیا و محصولات جدید این شرکت فنلاندی شنیده می شود ، برخی معتقدند که نوکیا قصد دارد تا کار خود در بازار گوشی های هوشمند را با ساخت Nokia C1 دنبال کند و برخی هم می گویند که نوکیا برای همیشه قید بازار گوشی های هوشمند را زده و  قصد دارد تا از راه های دیگر به بازار فناوری برگردد.

امروز خبری از سوی شرکت نوکیا منتشر گردید که ما را در میان این شایعات ضد و نقیض مقداری راهنمایی می کند ، شرکت نوکیا تایید کرد که به تازگی شرکت فرانسوی Withings را با قیمتی معادل 191 میلیون دلار خریداری نموده است ، شرکت فرانسوی مذکور در حوزه ی ساخت ساعت های هوشمند ، دستبند های هوشمند ورزشی و دیگر گجت های پوشیدنی فعالیت دارد و به گفته ی مدیر عامل شرکت نوکیا این یکی از رویکرد های شرکت تحت مدیریتش برای بازگشت به بازار می باشد و وی ادعا کرد که نوکیا قصد دارد تا به صف اول خلاقیت و نو آوری در عرصه ی گجت های پوشیدنی وارد گردد.

بازار گجت های پوشیدنی یکی از پر استعداد ترین بازار های حال حاضر می باشد و با اینکه شرکت های بسیاری در این عرصه فعالیت دارند اما کاربران ترغیب زیادی برای خرید محصولات فعلی نشان نمی دهند و نو آوری دقیقا همان چیزی است که می تواند در این بازار موثر واقع گردد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  گوشی نوکیا G310 اقتصادی معرفی شد

نظرات در مورد : نوکیا آماده ی برگشت به خط مقدم جبهه ی نو آوری ، اما نه از طریق بازار گوشی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *