نشست خبری شرکت «حامی» به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش مستقل در ایران

نشست خبری شرکت حامی

به گزارش زوم تک روز سه شنبه نشست خبری شرکت حامی در هتل لاله تهران برگزار شد . شرکت حامی به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش مستقل از تولید کنندگان در ایران فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است . براساس اطلاعاتی که توسط مدیر عامل این شرکت ایراد شد این شرکت اولین شرکتی است که با سرمایه گذاری خارجی در جهت ارائه خدمات پس از فروش فعالیت رسمی خود را آغاز نموده است .

سلطانی مدیر عامل حامی گفت :‌این شرکت ارائه کننده خدمات و سرویس پس از فروش در حوزه موبایل با تکیه بر دانش سرمایه گذاران خارجی و سرمایه مالی توانسته قدم های بزرگی در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده در ایران بردارد .

سلطانی تفاوت این شرکت با سایر شرکت های خدمات پس از فروش را در ۴ نککته اشاره کرد :‌

۱- استقلال حامی از هرگونه فروش قطعات و گوشی های هوشمند

۲- پشتوانه سرمایه گذار خارجی : دانش و تخصص به همراه سرمایه ، اهمیت این موضوع انتقال دانش فنی به نیرو های متخصص ایرانی است

۳- ایجاد مشاغل جدید در این حوزه با حضور سرمایه گذاران در ایران

۴- قرارداد انحصاری این شرکت با دو برند ایسوس و هواوی برای خدمات پس از فروش انحصاری این دو شرکت

سلطانی در مورد خدمات پس از فروش این شرکت در مراکز استان ها اعلام کرد که در شهر های تبریز و اصفهان مراکز خدمات پس از فروش حامی دایر شده است . وی افزود مراکز ارائه دهنده خدمات هیچ وابستگی به دفتر مرکزی نخواهند داشت و تمامی خدمات بصورت مستقل در مراکز و شهر ها انجام خواهد گرفت .

شرکت حامی در این نشست خبری آمادگی خود را جهت اضافه کردن سایر برند ها به لیست خدمات پس از فروش خود را اعلام کرد .

درباره شرکت
• «حامی» یک شرکت مستقل و پیشرو در حوزه خدمات پس از فروش محصولات موبایل و IT است. این شرکت هیچ‌گونه فعالیتی در مراحل توزیع و فروش ندارد و برای نخستین بار در ایران فقط به ارائه خدمات پس از فروش می‌پردازد.
• شرکت حامی می‌کوشد تا تجربه‌ای متفاوت و منحصربه‌فرد برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورد. این شرکت قصد دارد با ارائه بهترین و سریع‌ترین خدمات و تعمیرات تخصصی با استفاده از بهترین قطعات، استاندارد جدیدی در زمینه خدمات پس از فروش در کشور تعریف کند.
• شرکت حامی به‌عنوان یک شرکت فعال در زمینه ارائه خدمات پس از فروش، کسب رضایت مصرف‌کنندگان را در صدر اولویت‌های خود قرار داده است و می‌کوشد ارتباطی سازنده و مؤثر با مشتری برقرار کند.
• شرکت حامی معتقد است که کیفیت تعمیرات، مستقیماً با کیفیت قطعات مورداستفاده در ارتباط است و از این رو، کیفیت قطعات مورداستفاده و همچنین تعمیرات انجام شده روی دستگاه را تضمین می‌کند.
• شعبه مرکزی حامی در خیابان شهید بهشتی تهران و شعبه دیگری در مگامال اکباتان واقع شده است و به‌زودی شعب دیگری در بازار موبایل تهران، مشهد، اصفهان، تبریز و کرج نیز افتتاح می‌شوند.
• شرکت حامی به شبکه‌ای متشکل از 245 مرکز پشتیبانی در سراسر کشور مجهز است.
• شرکت‌های ایسوس موبایل (ASUS Mobile) و هوآوی (Huawei) در حال حاضر با شرکت حامی همکاری دارند. خدمات پس از فروش محصولات این دو شرکت به‌طور انحصاری در اختیار شرکت حامی است.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : نشست خبری شرکت «حامی» به عنوان اولین شرکت خدمات پس از فروش مستقل در ایران

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *