فروش ۳۴.۷ میلیونی شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۱۵

0
فروش 34.7 میلیونی شیائومی در نیمه اول سال 2015

شیائومی شرکت قدرتمند چینی است که گوشی های هوشمندی با امکانات یکی پرچمدار و با قیمتی به اندازه ی یک میان رده تولید میکند. این شرکت به قدری خوب بوده و محبوب عمل کرده که در رتبه ی دوم فروش در خود کشور چین همراه با هواوی قرار گرفته است. اگر بخواهیم به افتخارات این شرکت در این بازه زمانی کوتاه اشاره کنیم تنها میتوان گفت انقدر این شرکت چینی خوب بوده که گوگل از ان در هراس است و چند باری اقدام به خرید این شرکت کرده چرا که این شرکت با وجود استفاده کردنش از سیستم اندروید مرورگر و فروشگاه برنامه ی اختصاصی خود را دارد.

فروش ۳۴.۷ میلیونی شیائومی در نیمه اول سال ۲۰۱۵

فروش 34.7 میلیونی شیائومی در نیمه اول سال 2015

پس از اتمام نیمه ی اول سال ۲۰۱۵ مدیر عامل این شرکت چینی الاصل Lei Jun ، در صفحه ی اختصاصی Weibo خود چنین اعلام کرده این تولید کننده ی تلفن همراه توانسته در نیم سال اول ۲۰۱۵ برابر با ۳۴.۷ میلیون دستگاه را تولید کند و به فروش برساند. آنچه که باعث میشوید بیشتر به شوک فرو رویم این است که این آمار ۳۳% نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش پیدا کرده است و به واقعیت امر این یک موفقیت چمشگیر است. همچنین مدیر عامل این شرکت عنوان کرد که شیائومی با هدفی به نیمه ی دوم سال ۲۰۱۵ میرود که آمارش در این سال رقمی میان ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون گوشی فروخته شده برسد.

فروش 34.7 میلیونی شیائومی در نیمه اول سال 2015

با اینکه این آمار دیوانه کننده است اما عرضه ی Xiaomi Mi 5 میتواند در رسیدن به این آمار کمک کند . Xiaomi Mi 5 پیشبینی میشود با پردازنده ی Snapdragon 820 عرضه شود که قبلا برایتان نتایج بنچمارک Snapdragon 820 را گفتیم. تا کنون پر فروش ترین قدرتمند ترین تلفن شیائومی Xiaomi Mi Note Pro بوده که از Snapdragon 810 بهره میبرد. این آمار شیائومی مارا به فکر فرو برد که این سرعت رشد بسیار شبیه به زمانی است که اپل با آیفونش پا به این عرصه پا گذاشت . حال تنها باید بنشینیم و نظاره گر باشیم که چگونه شیائومی فراگیر خواهد شد.

بحث پیرامون این موضوع : انجمن تکنولوژی های نوین

شما می توانید جذاب ترین اخبار و مقالات دنیای تکنولوژی را در کانال تلگرام زوم تک دنبال کنید. برای عضویت در این کانال، اینجا کلیک کنید.

هیچ نظری یافت نشد

ارسال نظر

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.