الکامپ سال 94 آغاز شد / سرعت های اینترنت باورنکردنی در محدوده نمایشگاه

elecomp 4g signal test (2)

نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) سال 94 که بیست و یکمین سری این نمایشگاه به شمار می رود به تازگی شروع شده است.برخلاف سال های قبل وزیر ارتباطات کشورمان به دلیل سفر به شهر جنجو چین برای شرکت در اجلاس سازمان همکاریهای شانگهای،در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور نداشت.
گفتنی است ابوالحسن فیروزآبادی،دبیر شورای عالی فضای مجازی،بالاترین شخص دولتی بود که در مراسم افتتاحیه حضور داشت.

در بیست و یکمین نمایشگاه الکامپ که از ۲۳ تا ۲۶ آذرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می شود، حدود ۴۰۰ شرکت داخلی، ۵۰ شرکت خارجی،۵۰ سازمان دولتی و ۸۰ استارتاپ در الکامپ حضور دارند.یکی از موارد جنجالی و جذاب نمایشگاه امسال،رقابت شدید و جدی بین اپراتورهای تلفن همراه است که هر کدام سعی می کنند حداقل در محیط نمایشگاه سرویس های خود را به بهترین وجه ممکن ارائه کنند.

الکامپ 2015 با حضور شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنتی و اپراتور های تلفن همراه آغاز شد ، ایرانسل ، همراه اول ، رایتل و ارائه کنندگان اینترنت پر سرعت اکثریت نمایشگاه را در اختیار داشتند. در ادامه تصاویری از این نمایشگاه را برای شما عزیزان ارائه خواهیم کرد ، با گزارش تصویری زوم تک از نمایشگاه الکامپ 2015 همراه باشید.

این اپراتورها در نمایش توانمندی‌های خود به مخاطبان، اقدام به ارائه بالاترین سرعت ممکن تبادل ترافیک در شبکه های نسل سوم و چهارم خود کرده اند،به طوری که شاهد اعداد و ارقامی هستیم که در هیچ نقطه دیگری از ایران مشاهده نمی شود! برای مثال یکی از اپراتورها در شبکه تلفن همراه نسل چهارم خود سرعت دانلود 104 مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود 21 مگابیت بر ثانیه را به حاضران در نمایشگاه ارائه می‌کند.

elecomp 4g signal test (1)
در نظر داشته باشید که متوسط سرعت دانلود و آپلود به طور طبیعی و در داخل شهرها،اعدادی بسیار متفاوت از آن چه مشاهده می کنید هستند.
البته به عقیده برخی از کاربران این سرعت ازآنجایی که نسبت به یک دیتاسنتر داخلی سنجیده شده به دست آمده است و برای دریافت سرعت واقعی باید یک دیتا سنتر خارج از ایران را انتخاب کرد.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : الکامپ سال 94 آغاز شد / سرعت های اینترنت باورنکردنی در محدوده نمایشگاه

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *