تبلت های برتر 2014 از نظر کیفیت صفحه نمایش

تبلت مدیا پد هواوی Huawei MediaPad X1

تبلت های برتر 2014 از نظر کیفیت صفحه نمایش  : اگر به دنبال خرید تبلتی با کیفیت صفحه نمایش بالا هستید با ما باشید در این پست سعی میکنیم برترین تبلت های موجود در بازار را برای شما معرفی کنیم که صفحه نمایش آنها دارای کیفیت بالایی هستند.

اگر شما هم به دنبال خرید تبلتی با صفحه نمایش فوق العاده هستید حتما تا پایان این این مقاله با ما باشید.

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8.4

گلکسی تب اس 8.4

تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 8.4 : اولین تبلت که از نظر کیفیت صفحه نمایش در سطح بالایی قرار دارد محصولی از شرکت سامسونگ است ، این تبلت با رزولیشن 1600×2560 ارائه شده است ، سامسونگ تراکم پیکسل این تبلت را هم 359 پیکسل بر اینچ ارائه کرده است ، این رنج رزولیشن و تراکم پیکسل در سطح بسیار مناسبی قرار دارد. از دیگر مزایای این تبلت هوشمند سامسونگ می توان به  کیفیت بسیار بالای نمایشگر Super AMOLED ، عملکرد سخت افزاری خوب ، پردازشگر قدرتمند ، وجود 3 گیگابایت رم ، کیفیت ساخت خوب ، وجود شیار microSD  ، طراحی ظریف و باریک ، شارژدهی مناسب باتری اشاره کرد.

تبلت دل Dell Venue 8 7000

تبلت دل Dell Venue 8 7000

تبلت دل Dell Venue 8 7000 : رتبه دوم این رقابت متعلق به شرکت دل است ، تبلتی که با صفحه نمایش فوق العاده حرفه ای ارائه شده است . دل هم در این میان یک تبلت اندرویدی در انداره 8.4 اینچ ارائه کرده است . رزولیشن صفحه نمایش این تبلت 1600×2560 و تراکم پیکسل آن 359 پیکسل بر اینچ می باشد. دل نمایشگر این تبلت را از نوع OLED استفاده کرده است. از دیگر ویژگی های این تبلت می توان به پردازنده 4 هسته ای ، دوربین 8 مگاپیکسلی ، رم 2 گیگابایتی اشاره کرد.

اپل آیپد مینی 3

آیپد مینی 3

سومین تبلت که دارای صفحه نمایش 7.9 اینچ با کیفیت فوق العاده است ، محصول کمپانی اپل است ، این تبلت در 16 اکتبر 2014 رونمایی شد ، صفحه نمایش این تبلت با رزولیشن 1536×2048 و تراکم پیکسل این  تبلت هم 324 پیکسل بر اینچ می باشد. از ویژگی های برتر آیپد مینی ۳ می توان به تراکم پیکسل بالای 324 ppi ، پردازنده دو هسته ای البته این پردازنده در روی آیپد مینی قبلی اپل هم موجود بود و تغییر زیادی در پردازنده این تبلت انجام نشده است ، پشتیبانی از تکنولوژی ارتباطی ۴G اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  تبلت جدید سامسونگ با چیپ Exynos 1280 در راه است

تبلت مدیا پد هواوی Huawei MediaPad X1

تبلت مدیا پد هواوی Huawei MediaPad X1

تبلت مدیا پد هواوی Huawei MediaPad X1 : سومین تبلت برتر که توسط هواوی ارائه شده است هم آخرین تبلت با صفحه نمایش با کیفیت بالا می باشد ، این تبلت در اندازه 7 اینچ ارائه شده است ، رزولیشن آن 1200×1920 و تراکم پیکسل آن 323 پیکسل بر اینچ است. از ویژگی های برتر این تبلت می توان به صفحه نمایش فوق‌العاده با کیفیت ، زاویه دید خوب نمایشگر ، حاشیه بسیار کم دور نمایشگر، طراحی بسیار ظریف و زیبا، ابعاد جمع و جور و وزن بسیار کم ، وجود شیار سیمکارت و امکان استفاده از شبکه پرسرعت 3G ، امکان مکالمه ، قیمت مناسب (با توجه به کیفیت) ، دوربین 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED ، دوربین جلویی (وبکم) 5 مگاپیکسلی ، شارژدهی بسیار خوب باتری ، وجود شیار microSD برای افزایش حافظه ، پشتیبانی از قابلیت USB OTG اشاره کرد.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : تبلت های برتر 2014 از نظر کیفیت صفحه نمایش

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *