یک گوشی میان رده جدید از هواوی

یک گوشی میان رده جدید از هواوی

هواوی در سال جاری به موفقیت های بسیاری دست یافت . این شرکت با عرضه گوشی های متنوع توانست جایگاه دوم را در لیست بزرگترین تولید کنندگان گوشی هوشمند به دست بیاورد. موفقیت های هواوی تنها در گوشی های پایین رده و میان رده نیست. این کمپانی با عرضه P8 باز هم ثابت کرد که میتواند از برترین پرچمداران را ارائه کند. و البته نا گفته نماند که گوشی میت اس هم توانایی های بسیار چشم گیری دارد از برترین گوشی های این شرکت است.

هواوی با کسب این موفقیت ها مسمم تر شده تا تولید گوشی های خوب خودش را افزایش دهد و به این منظور بر روی یک گوشی میان رده ی جدید کار میکند. با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده است. گوشی جدید هواوی مجوز های لازم را از سازمان TENAA دریافت کرده و پس از این اتفاق جزئیات آن فاش شد.

این گوشی هوشمند جدید که در حال حاضر نام مشخصی ندارد ، به صفحه نمایش 5 اینچی TFT مجهر است و با رزولوشن HD میباشد. چیپست آن هشت هسته ای و 1.5 گیگاهرتزی میباشد و در کنار آن 2 گیگابایت رم قرار داده است. هواوی برای گوشی میان رده خود 16 گیگابایت حافظه داخلی قرار داده که البته کاربران میتوانند در صورت نیاز به وسیله کارت حافظه میکرو اس دی آن تا سقف 128 گیگ افزایش دهند.

دوربین آن 13 مگاپیکسلی است و در جلو هم یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار گرفته است. لازم به ذکر است که در رنگ های خاکستری ، نقره ای و طلایی عرضه خواهد شد.

با توجه به اطلاعات منتشر شده این گوشی در بخش پشتی دارای حسگر اثر انگشت است و دکمه های کم و زیاد کردن صدا و پاور هم در سمت راست قرار دارند. نکته ی جالب این دستگاه استفاده فلز در آن است که قاب پشتی آن فلزی میباشد و در بالا و پایین پلاستیک.

همانطور که گفتیم نام این دستگاه هنوز نامشخص است. انتظار میرود به زودی این گوشی معرفی شود.

برای آگاهی از آخرین اخبار و تازه های دنیای تکنولوژی و پیوستن به کانال زوم تک در تلگرام، اینجا کلیک کنید.

منبع : androidheadlines

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  رونمایی از گوشی جدید One Plus One

نظرات در مورد : یک گوشی میان رده جدید از هواوی

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *