یک گروه نرم افزاری امنیتی قصد دارد حفره های امنیتی اینترنتی را رفع نماید.

HackerOne

یک گروه از محققان امنیتی به پشتیبانی مالی فیسبوک و مایکروسافت قصد دارند در یک کار تحقیقاتی حفره های امنیتی موجود در نرم افزار های کاربردی مورد استفاده توسط کاربران اینترنتی را یافته و به این دو کمپانی گزارش نمایند و همچنین نرم افزاری برای مقابله با خطرات این حفره های امنیتی خواهند ساخت.

HackerOne
HackerOne

در تهیه این نرم افزار علاوه بر فیسبوک و مایکروسافت چند شرکت دیگر هم همکاری خواهند کرد .

تجربه نشان داده وبگردی در دنیای اینترنت همیشه خطرات امنیتی زیادی را برای کاربران داشته است ، استفاده نکردن از نرم افزار های امنیتی و حفاظتی ، نداشتن اطلاعات کافی درباره بدافزار ها و هکر ها ، و هزاران دلیل دیگر باعث شده ، خطرات امنیتی مشکلات زیادی را برای کاربران ایجاد نماید. امیدواریم تحقیقات این محققان امنیتی ببار نشیند و دنیای مجازی سالم و بدور از خطرات امنیتی داشته باشیم.

این گروه تحقیقاتی برای ارتباط با کاربران اینترنتی وبسایتی را نیز راه اندازی خواهند کرد تا آخرین نکات امنیتی و حفره های امنیتی را به کاربران معرفی نمایند ، این تیم تحقیقاتی هم اکنون حفره های امنیتی ابزار های توسعه وب ، فریم ورک ها ، برخی سیستم های مبتنی بر PHP ، آپاچی ، سرویس های وب سرور و اپلیکیشن های مثل گوگل کروم ، اینترنت اکسپلورر 10 ، ادوب ریدر و فلش پلیر را بررسی می کنند.

کشف مسائل امنیتی در پیاده سازی فروشگاه های اینترنتی و پروتکل های امنیتی این وبسایت های از دیگر اهداف این تیم تحقیقاتی است. پاداش این تیم امنیتی برای پیدا کردن حفره های امنیتی برای هر حفره مبلغی بالغ بر 3000 تا 5000 دلار خواهد بود ، والبته گفتن این نکته خالی از لطف نیست پس از راه اندازی وبسایت این تیم تحقیقاتی مهندسان و علاقه مندان به حوزه های امنیتی می توانند با گزارش حفره های امنیتی وبسایت های فیسبوک ، نرم افزار های مایکروسافت به این تیم تحقیقاتی از پاداش های این دو کمپانی بهره مند گردند. وبسایت این تیم تحقیقاتی در آینده ای نزدیک اعلام خواهد شد.

راستی تا یادم نرفته نام این گروه نرم افزاری رو هم بگم ، می تونید آخرین اطلاعات رو در اینترنت جستجو کنید و در صورت علاقه مندی به همکاری با این تیم باهاشون در ارتباط باشید. نام این گروه HackerOne هست ، نام نرم افزار منتشر شده هم به همین نام خواهد بود.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : یک گروه نرم افزاری امنیتی قصد دارد حفره های امنیتی اینترنتی را رفع نماید.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    1. سلام چشم الهه خانم حتما ادامه میدیم. خوشحالیم که از سایتمون خوشتون اومده منتظر حضور دوباره شما هستیم.