یاهو و خرید Polyvore

یاهو و خرید Polyvore

یاهو در حال خرید Polyvore است و گفته می شود با این خرید یاهو سعی می کند به مکان به روز تری برای تبلیغات تبدیل شود.
شرایط مالی این قرارداد که در رو ز جمعه اعلام شد، هنوز قطعی نیستند و هنوز نمی توان قیمت این معامله را به طور قطع اعلام کرد.
Polyvore وبسایتی ست که 8 سال پیش راه اندازی شد تا تجار را به مصرف کنندگانی که به دنبال ایده ایی راجع به محصولاتی در زمینه های لباس، سلامت، زیبایی و دکوراسیون خانه می گردند پیدا کند. مجله Good Housekeeping به این وبسایت لقب ” زمیت بازی روی مد ها ” را داده است.

یاهو تصمیم دارد که از مهارت ایجاد رغبت و دنبالکنندگان وفا دار Polyvore برای فروش تبلیغات بیشتر در مجله های دیجیتالی خود که روی استایل و زیبایی تمرکز دارند، استفاده کند.
این معامله نیز به هزارن معامله ی دیگری که رئیس یاهو، ماریسا مایر، در طول سه سال اخیر برای افزایش فروش تبلیغات خود انجام داده، خواهد پیوست.

نتیجه چندانی از معاملاتی که تا کنون انجام شده حاصل نشده است و تغییر چندانی در درآمد یاهو ایجاد نکرده اند. یاهو امیدوار است که این معامله جدید بتواند تغییری در این روند ایجاد کند.
در اوایل این هفته، یاهو پیش بینی مالی خود را منتشر کرد که افزایش کم یا بدون رشد بودن درآمد خود را در سه ماهه ای که سپتامبر امسال به پایان خواهد رسید، نشان می داد. این اتفاق بعد از کم کردن کمسیون آگهی رخ داده است.
این معامله که هنوز بسته نشده است، درآمد زیادی را عاید سه تن از موسسان این وبسایت یعنی جیانگ هو، گوانگوی یان و پاشا سدری خواهد کرد. هر سه این اشخاص در گزشته از مهندسان یاهو بودند.
بر اساس گفته یاهو، وب سایت Polyvore بعد از بسته شدن قرارداد نیز به کار خود ادامه خواهد داد.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  خداحافظی یاهو مسنجر با دنیای پیام رسان ها

نظرات در مورد : یاهو و خرید Polyvore

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *