گوگل نقشه فرودگاه ها ، ایستگاه های قطار و مترو را بروز رسانی میکند.

Google-Maps-logo

کمپانی گوگل یکی از اولین های دنیای تکنولوژی در تهیه نقشه جهان می باشد ، این شرکت اینبار در صدد است نقشه داخل فرودگاه ها و ایستگاه های قطار و مترو را در Google map و Google Erth اضافه نماید ، با این کار مسافران قبل از مسافرت قادر خواهند بود با محیط فرودگاه و ایستگاه های قطار و مترو قبل از حرکت آشنا شوند.

گوگل مپ
گوگل مپ

گوگل می گوید : کمپانی ما می خواهد با این کار از سردرگمی مسافران درفرودگاه ها و ایستگاه های قطار و مترو جلوگیری نماید ، مسافران برای یافتن محل دریافت بلیط ، محل دریافت خدمات باربری و ده ها محل مورد نظرشان را در فرودگاه ها و ایستگاه های قطار و مترو قبل از صفر به آنجا مشاهده کنند ، این کار باعث عدم سردرگمی مسافران و جلوگیری از جا ماندن آنها از سفر می شود.

نکته قابل توجه این جا است که با قرار دادن تصاویر پانورما از این مکان ها افرادی که نمی توانند به مکان های مختلف جهان صفر کنند با کمک این اپلیکیشن ها می توانند این مکان ها را مشاهده کنند و لذت یک سفر مجازی رو ببرند.

گوگل ارائه دهنده اولین نقشه جهانی حمل نقل است ، این خدمات گوگل یکی از ارزشمند ترین ابزار دنیای تکنولوژی می باشد ، امروزه در مساحی زمین های کشاورزی یافتن طور و عرض جغرافیایی به کمک جی پی اس امکاناتی در نرم افزار Google Erth وجود دارد که می توان بوسیله آن طول و عرض جغرافیایی زمین را بدست آورد.

street view Google Erth
street view Google Erth

در جدید ترین تصاویر موجود در گوگل مپ تمرکز گوگل بیشتر بر روی اروپا و آسیا است ، چرا که تصاویر بسیار زیادی از ایالات متحده قبلا در گوگل مپ قرار گرفته بود ، امروزه این تکنولوژی گوگل ابزاری بدون رقیب در جهان است ، که با ایده های نوین توانسته علاقه مندان و کاربران زیادی را به خود جلب نماید ، در جدید ترین تصاویر در گوگل مپ چند فرودگاه کشور اسپانیا ، ایستگاه های قطار ایتالیا و برخی از فرودگاه های ژاپن و انگلستان در دیتا بیس گوگل مپ وجود دارد ، کاربران می توانند تصاویر پانوراما از فرودگاه بین المللی توکیو فرودگاه آیندهوون در هلند ، ايستگاه واترلو لندن و فرودگاه باراخاس مادرید ، و فرودگاه دبی در کشور امارات را هم مشاهده کنند.

بیشتر بخوانید  به روز رسانی جدید گوگل مپ دو قابلیت جدید و مهم برای رفت و آمد را به همراه دارد

 گوگل برای کسب درآمد از این طرح خود در تلاش است با دریافت مبالغ هنگفت از شرکت های مطرح جهان در حوزه تکنولوژی از محل شرکت های آنها نیز تصاویر پانورما تهیه کرده و در نقشه های خود قرار دهد.

تا حالا از این فناوری گوگل استفاده کردید؟

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل نقشه فرودگاه ها ، ایستگاه های قطار و مترو را بروز رسانی میکند.

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. خیلی جالبه ه ه ه ما که نمیتونیم بریم اونجا لا اقل به کمک این امکانات می تونیم اونجارو ببینیم راستی یبار این ماشین گوگل که فیلم میگیره با یه خر تصادف کرده بود خیلی جالب بود فیلم اونم گذاشته بودن!!

  2. این مثل اون ترکرهای گوگل هستن که مثل کوله پشتی سوارشون میشن و سفر میکنن و لحظه به لحظه عکس می گیرن از مناطق .