گوگل اپلیکیشن عکس خود را مستقل می کند

اپلیکیشن عکس اندروید

گوگل اپلیکیشن پشتیبان گیری عکس خود را مستقل می کند : انتظار می رود گوگل اپلیکیشن مستقل و جدید عکس ( photo app )  خود را به زودی به عنوان Google I/O که در 28 می آغاز شده بود را به زودی انتشار دهد .این خبر از پلیس اپلیکشن نشت شده است و به احتمال زیاد این اپلیکیشن دارای امکانات و قابلیت های جدید و برجسته تر نسبت به اپلیکیشن قبلی است مهم ترین نکته در این خبر این است که گوگگل این اپلیکیشن را جدا از Google +  ایجاد می کند . در واقع گوگل می خواد خدمات خود را افزایش دهد و اپلیکیشن عکس به احتمال زیاد به عوان یک ابزار مهم در آینده خواهد شد .

قابلیت هایی که به اپلیکیشن عکس گوگل اضافه شده است

تصاویر در این اپلیکیشن جدید بر اساس تنظیمات شما می تواند در مدت روز یا ماه به صورت خودکار پشتیبانگیری و بازیابی شوند .یکی دیگر از امکانات جدید عکس ها شما را در یک شبکه ی مبهوت  ، شبیه به آلبوم عکس Google +  نشان خواهد داد .
قابلیت جدید دیگری دراپلیکیشن عکس گوگل ارتقا یافته است و آن این است که شما می توانید با استفاده از عکس های خود داستان ، فیلم و انیمیشن ایجاد کنید در کنار این برتری شما می توانید از قابلیت هنر اختلاط رنگ این اپلیکیشن برای زیبا تر کردن عکس های خود استفاده نمایید. به راحتی می توانید از عکس های خود که در یک زمان گرفته شده اند آلبوم ایجاد نموده و برای این آلبوم عکس داستانی را توصیف نمایید.

دیگر قابلیت های اپلیکیشن عکس گوگل

مهم ترین قابلیت اپلیکیشن عکس این است که شما می توانید حافظه ی دستگاه هوشمند اندرویدی خود را خالی کنید بدون اینکه عکسها ی خود را از دست بدهید .اپلیکیشن عکس گوگل به شما این اجازه را خواهد داد تا در بین عکسها براساس اشیا خاص  ، حیوانات و مردم جستجو کنید . می توانید به راحتی عکس های خود را از طریق این اپلیکیشن در صفحات اجتماعی به اشتراک بگذارید و بعد از دریافت لینک آن ها را پاک کنید . می توانید عکس های موجود در ابر داده ی گوگل را به عنوان یک پیوند یا حتی SMS به افرادی که می خواهید آن را ببینند ارسال کنید .
در زیر دسته بندی تصاویر را بر اساس ماه در اپلیکیشن عکس  می توانید ببینید:

Screenshots-from-new-Google-Photos-appدر اینجا هم می توانید با استفاده از گزینه های موجود برای عکس های خود آلبوم ، داستان ، فیلم یا انیمیشن درست کنید :

 

اپلیکیشن عکس گوگلمنبع : فون آرنا

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوگل اپلیکیشن عکس خود را مستقل می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *