گوشی هوشمند 7 اینچی هم آمد!

گوشی هوشمند 7 اینچی هم آمد!

گوشی های هوشمند در چند سال پیش به صفحه نمایشی حداکثر ۴ اینچ مجهز بودند. اما با گذشت زمان و خواسته های کاربران این اندازه ها بزرگتر و بزرگتر شد. حتی اپل که روی استفاده از صفحه نمایش های کوچک وسواس داشت، اکنون آیفون ۶ پلاس و آیفون ۶ اس پلاس را با صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی ارائه کرده است. اما اکنون دیگر به گونه ای شده است که گوشی های هوشمند تقریبا در اندازه های یک تبلت ارائه میشوند.

به تازگی کمپانی در ایالات متحده با نام بلو گوشی هوشمندی را عرضه کرده است که یک میتواند یک نوآوری و یا اشتباه مسلم نام بگرید. بلو گوشی هوشمندی را با نام Studio 7.0 LTE تولید کرده است که صفحه نمایش آن در اندازه ی ۷ اینچ میباشد.

صفحه نمایش ۷ اینچی گوشی Studio 7.0 LTE با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ اچ دی میاید. اما در بخش پردازنده، از این گوشی نمیتوان چندان تعریف و تمجید نمود چرا که برای آن اسنپدراگون ۴۱۰ قرار گرفته است و در کنار این پردازنده، آدرنو ۳۰۶ قرار دارد که عملیات گرافیکی این دستگاه را انجام میدهد.

از مشخصات دیگر این گوشی ۷ اینچی میتوان به حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی اشاره نمود که میتوان آن را با استفاده از کارت حافظه میکرو اس دی تا حداکثر ۶۴ گیگابایت افزایش داد. این دستگاه با وجود ۱ گیگابایت حافظه رم تولید شده است.

این دستگاه با فناوری های ارتباطی وای-فای، بلوتوث نسخه ی ۴٫۰ و همچنین ۴G LTE مجهز شده است. گوشی ذکر شده، دوربن جلو و عقب دارد. این دستگاه با دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی ارائه شده است. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۵٫۱ آبنبات چوئبی میاید . انرژی این دستگاه را باتری به ظرفیت ۳۷۰۰ میلی آمپری تامین میکند.

گوشی هوشمند بلو Studio 7.0 LTE هم اکنون برای خرید در ایالات متحده موجود میباشد. این دستگاه در فروشگاه آمازون ۱۹۹/۹۹ دلار آمریکا قیمت گذاری شده است.

منبع: کافه دانش

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : گوشی هوشمند 7 اینچی هم آمد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *