گوشی ایسوس زن فون زوم دو هفته دیگر عرضه میشود

گوشی ایسوس زن فون زوم دو هفته دیگر عرضه میشود

اوایل امسال در مورد گوشی هوشمندی با قابلیت سه برابر زوم اپتیکال شنیدیم. در آن زمان جزئیات بیشتری از این گوشی در دسترس نبود اما در حال حاضر مشخص شده است که ایسوس تصمیم دارد این گوشی را در میانه های ماه جاری میلادی عرضه کند.

زن فون زوم نام همان گوشی میباشد که قرار است ویژگی خاص آن دوربین با توانایی سه برابر زوم اپتیکال باشد. این دستگاه ظاهرا تا دو هفته دیگر و در اواسط ماه جاری میلادی پا به بازار خواهد گذاشت. اما بر اساس شایعات، این گوشی قرار است تنها در بازار کشور تایوان ارائه شود.

گوشی جدید زن فون با چیپست ساخت شرکت اینتل از سری Atom Z3580 آمده است. همراه با آن 4 گیگابایت رم دارد و و با حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایت عرضه خواهد شد. قابلیت ویژه ی این گوشی زوم سه برابر اپتیکال میباشد که بر اساس Hoya ساخته شده و لنز به جای اینکه در قاب پشتی دستگاه قرار بگیرد در داخل تلفن جای گرفته است.

سنسور دوربین ایسوس زن فون زوم، 13 مگاپیکسلی است و میتواند ویدئو با کیفیت 1080P ثبت کند. همچنین این دوربین به فوکوس لیزری و تثبیت کننده تصویر مجهز شده است.

تا دو هفته ی دیگر شاهد عرضه ی رسمی گوشی جدید ایسوس خواهیم بود. ظاهرا این گوشی در سه رنگ صورتی، مشکی و سفید در دسترس خواهد بود. نسخه ی 64 گیگابایتی این گوشی 430 دلار و نسخه ی 128 گیگابایتی این گوشی قیمتی برابر با 490 خواهد داشت.

منبع: gsmarena

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  لپ تاپ ارزان قیمت با صفحه نمایش لمسی و ویندوز 8

نظرات در مورد : گوشی ایسوس زن فون زوم دو هفته دیگر عرضه میشود

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *