کوچک ترین خانه سبز دنیا را ببینید

مکانی که در تصویر مشاهده می کنید، سبزترین و در عین حال نقلی ترین خانه در سراسر دنیا است. ترکیب فوق العاده طراحی ساده و مهندسی مواد قابل بازیافت برای رفع نیازهای مدرن در ساخت این خانه کوچک دیوانه تان خواهد کرد. شهرت این خانه کوچک در سال های اخیر هیچ جای تعجبی ندارد. چرا که بسیاری از زوج های جوان و افرادی که خلوتشان را به هر شرایط مختل کننده ای ترجیح می دهند، آرزوی زندگی کردن در این خانه بسیار کوچک را در سر می پرورانند.

q1

مجله GreenMoxie که خالق ایده و سازنده پروژه همین خانه کوچک است تصور می کند مکان مذکور هنوز ساده ترین و سبزترین مکان در سراسر دنیا می باشد.

zs

شاید تصور کنید خب چه چیزی در این محیط کوچک جا می گیرد؟ اما در پاسخ باید به طراحی هوشمندانه مهندسان پروژه اشاره کرد. این محیط هرچند ساده و کوچک تعبیه شده اما مهندسان هوشمند در پیاده کردن پروژه فکر همه چیز را کرده اند. بنابراین، به شما مژده می دهیم با یک خانه بد نقشه مواجه نخواهید شد. این خانه با تمام سادگی و کوچکی که احتمالا از نظر شما یک نقطه ضعف به شمار می رود، یکی از کامل ترین خانه های نقلی دنیاست. پس نگران جا گرفتن اسباب و اثاثیه تان در آنجا نخواهید بود.

lk

متراژ این خانه کوچک 340 متر مربع فوت است که نقشه آن بر یک زمین 30 فوت با 10 تن پلت فرم قرار گرفته است. و قیمت این خانه؟ بهای مکان مذکور از 65,000 دلار آمریکا شروع خواهد شد.

با این حال، بر خلاف بسیاری از پروژه های ساخت و ساز خانه های کوچک پیاده کردن این خانه از روی نقشه مانند دیگر خانه های مشابه خرج چندان زیادی برنداشته است. David Shepard، بنیانگذار GreenMoxie، در ادامه گفته است: “دروغ نمی گویم. ساخت این خانه ارزان هم نبوده است.”

8

در مجله نام برده ضمن اشاره به بودجه اعلام شده است این پروژه با بهره بردن قطعات کوچک زیباترین، کاربردی ترین و سبزترین خانه ممکن را پدید آورده است.

6

این خانه ویژگی های بسیاری اعم از سقف شیروانی، دوش حمام کاملا ایستاده، کابینت های آشپزخانه و سیستم صوتی دارای چهار بلندگو دارد. همچنین بسیاری از درها با چوب های انبار اصلاح شده ساخته شده اند. بنابراین، می توان گفت شما با یک خانه نقلی مبله طرف هستید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کوچک ترین خانه سبز دنیا را ببینید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *