کنسول هیبریدی Nintendo Switch معرفی شد

کنسول هیبریدی Nintendo Switch معرفی شد

طی مراسمی که ساعاتی پیش تدارک دیده شده بود ، ژاپنی ها روزی تاریخی را سپری کردند.آن ها باز هم برگشتند تا مایکروسافت و سونی را به چالشی بزرگ بکشند.

کنسول جدید شرکت ژاپنی نینتندو که پیش از این با اسم رمز Nintendo NX شناخته می شد به طور رسمی معرفی شد و نام Nintendo switch به خود گرفت.سوییچ امیدی تازه برای این شرکت است.

ژاپنی ها برای معرفی کنسول جدید و انقلابی خود از یک تریلر 3 دقیقه ای استفاده کردند که در آن طرز کار و طراحی زیبای این کنسول را به نمایش گذاشته شد و از آن به عنوان یک سیستم خانگی و همچنین سیستمی قابل حمل یاد کرد.

شاید پس از ناکامی بزرگی که نینتندو در قبال کنسول Wii U تجربه کرد که احتمالا به دلیل طراحی نامناسب آن بود و نتوانست رضایت کاربران را جلب کند این بار با قدرت برگشته تا موفقیت Switch را مشاهده کند.موفقیتی به شیرینی محبوبیت Wii.

بد نیست به این نکته اشاره کنیک که کنسول Wii، با نام رمز Revolution یا «انقلاب» مطرح و شناخته می شد و همانطور که عنوانش بیان می کرد، توانست انقلابی در صنعت گیمینگ ایجاد کرده و نقطه ی عطفی در این زمینه باشد. اکنون به نظر می رسد که کنسول Switch به میدان آمده تا همان داستان را تکرار کند.

کنسول نینتندو سوییچ قرار است در ماه مارس سال میلادی جاری در اختیار مخاطبان خود که به نظر می رسد طیف وسیعی را هم شامل خواهند شد قرار بگیرد.

بد نیست بدانید که پیش از معرفی رسمی این کنسول هم استودیو های معروف بازی سازی از ساخت بازی های با کیفیت برای این دستگاه خبر دادند و بیان کردند آماده اند تا بار دیگر نینتندو را وارد رقابت هیجان انگیز کنسول های بازی کنند تا باعث پیشرفت هرچه بیشتر این صنعت در آینده شود.

اکنون باید منتظر باشیم تا ببینیم عاقبت این کنسول چه خواهد بود.آیا انقلابی دیگر در کنسول ها اتفاق می افتد؟

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  فروش خیره کننده کنسول نینتندو سوییچ

نظرات در مورد : کنسول هیبریدی Nintendo Switch معرفی شد

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *