کمیته یونیکد درباره اضافه کردن اموجی های مو قرمز بحث می کند

با توجه به گزارشات Emojipedia شکلک های جدید با صورت های گرمتر و موهای قرمز عرضه خواهند شد. هفته آینده کمیته یونیکد یک ملاقات در مورد اضافه کردن شکلک های مو قرمزدار ترتیب داده و با یکدیگر بر سر این موضوع به بحث می پردازند. این نشست در محوطه دفتر مرکزی اپل واقع در Cupertino برگزار خواهد شد. و به بحث در مورد چگونگی پیاده سازی شکلک های مو قرمز مطابق با استانداردهای یونیکد می پردازند.

طرح پیشنهادی چندین روش به منظور اضافه کردن شکلک های دارای موی قرمز ارائه داده است. در یک کاربر قادر به انتخاب شکلک مرد و یا زن مو قرمز را انتخاب کرده و سپس رنگ پوست را تغییر می دهد. و در روش دیگر کاربر یک شکلک مو قرمز با پوست روشن انتخاب کرده و سپس به اصلاح آن می پردازد.

Emojipedia با اشاره به جمعیت کمتر از 2 درصد مو قرمز شانس اضافه کردن شکلک های مرتبط را آزمایش کرده است. اما حداقل این موضوع برای افراد با این خصوصیات سرگرم کننده به نظر می رسد. همچنین با توجه به حضور حدود 10 درصد جمعیت چپ دست تنها فقط یک شکلک راست دست وجود دارد!

اگر این موضوع پذیرفته شود ما شاهد این شکلک ها در سال 2018 خواهیم بود. و تا آن موقع فقط یک شکلک نزدیک به مو قرمز داریم که به خودی خود یک موضوع وحشتناک است!

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمیته یونیکد درباره اضافه کردن اموجی های مو قرمز بحث می کند

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *