کمپانی دل با یک دنیا آرزو برای سبقت از اپل خودنمایی می کند.

کمپانی دل با یک دنیا آرزو برای سبقت از اپل خودنمایی می کند. :  براساس آخرین خبر ها به نقل از PCWorld کمپانی دل جدیدترین لپ تاپ خود را برای رقابت با مک بوک های اپل وارد بازار رقابت میکند ، این لپ تاپ جدید دل با نام Dell XPS 13 2015 ارائه شده است که در اصطلاح انگلیسی  MacBook Air killer نام گرفته است ، با این توضیحات هدف دل از ارائه این مدل در حقیقت رقابت رو در رو با مک بوک ایر اپل بوده است ، چرا که این لپ تاپ از نظر مشخصات فنی شباهت های زیادی نسبت به مک بوک ایر اپل دارد.

لپ تاپ XPS 13 در حقیقت یک نسل و یک گام جلوتر از مک بوک ایر 11و 13 اپل است. این اطلاعات توسط کمپانی دل برای اولین بار در دنیای اینترنت منتشر شد و هنوز  اپل هیچ عکس العملی به این خبر که توسط دل منتشر شده است نداده. ولی مطمئنا این اتفاق باعث عکس العمل شدید اپل خواهد شد ،همانطور که  قبلا در مقابله سامسونگ با اپل دیدیم که چگونه اپل در برخی واضع سامسونگ را به شکست وا دارد . پیشنهاد می کنم آخرین خبر این نظاع را در مقاله اپل به دنبال ضربه زدن به سامسونگ در خانه است  این نظاع بین دو شرکت برتر تکنولوژی جهان هم اکنون به داخل خانه سامسونگ در کره جنوبی کشیده است و براساس آخرین خبر ها اپل مرز های فروش خود را در کره افزایش داده است.

این روند در یک حرکت مهاجمانه توسط اپل در قضیه رونمایی جدیدترین لپ تاپ دل قابل پیش بینی است ، پس منتظر باشید تا این بار رقابت دل را با این سلطه جوی امریکایی را ببینید. این بار دل قدرت طلبی خود را به رخ اپل کشیده است .

و اما دل چرا این ادعا ها را در مورد لپ تاپ جدید خود دارد ؟

زیبایی خاص و طراحی سلیقه مند دل در بدنه لپ تاپ باعث خیره ماندن کاربر می شود ، از نظر کیفیت صفحه نمایش یک سر رو گردن بالا تر از مک بوک های اپل است ، از دیگرمواردی که می توان گفتاز برترین ویژگی های این لپ تاپ است استفاده از وبکم فوق العاده با کیفیت در این لپ تاپ است برای درک این دو مورد می توانید به عینه آنها را در تصاویر زیر مشاهده نمایید.

camera-large

 

پردازنده قدرتمند ، هارد ssd ،رم 8 گیگابایتی ، صفحه نمایش ارزشمند 1920×1080 non-touch IPS panel و چندین عامل دیگر اشاره کرد در خبر  ها ومقالات دیگر به بررسی بیشتر این لپ تاپ خواهیم پرداخت پس با ما باشید.

منبع : PCWorld

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : کمپانی دل با یک دنیا آرزو برای سبقت از اپل خودنمایی می کند.

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *