کلیپ برد جدید در SwiftKey به کمک شما می آید

کپی و جایگذاری متن در تلفن های همراه کار دشواری است و دشوار تر از آن، این است که بخواهید متن دلخواهتان را چندین بار مورد استفاده قرار دهید و مجبور شوید هر بار آنرا کپی کنید.

صفحه کلید SwiftKey میخواهد به شما کمک کند. آخرین نسخه ی بتای این برنامه کلیپ بردی را معرفی کرده است که متن های کپی شده در گوشی شما را برای استفاده ی بعدی ذخیره میکند. این برنامه هر متنی که شما کپی میکنید را تا یک ساعت در خود نگه میدارد، همچنین شما میتوانید به آن بگویید تا متن های مهم و خاص را برای مدت متفاوتی نگه داری کند.

همچنین در این نسخه میتوانید ایمیل ها و آدرس هایی که به طور متداول استفاده میکنید را به برنامه اضافه کنید تا در دسترس باشند. همچنین تولید کننده میگوید که این کلیپ برد جدید هیچ تداخلی با کلیپ برد پیش فرض اندروید نخواهد داشت.

شرکت SwiftKey که ساختمان مرکزی آن در لندن واقع است، فوریه امسال توسط مایکروسافت به مبلغ اعلام شده ۲۵۰ میلیون دلار خریداری  شده است و همچنان به توسعه ی این برنامه برای iOS و اندروید ادامه خواهد داد. با خرید این شرکت توسط مایکروسافت گمانه زنی هایی در مورد آینده ی این برنامه و رایگان ماندن آن در میان بود اما این برنامه همچنان در دست توسعه است، قابلیت های جدید به آن اضافه میشود و رایگان مانده است.

هم اکنون امتحان کنید، نسخه ی بتای این برنامه را از Play Store دریافت کنید.

هموطنانی که به Play Store دسترسی ندارند، میتوانند این برنامه را از این لینک دریافت کنند.

منابع: ZDNet, PCWorld

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  دانلود کیبورد اصلی سامسونگ

نظرات در مورد : کلیپ برد جدید در SwiftKey به کمک شما می آید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *