چگونه ویندوز موبایل را دانلود و نصب کنیم؟

چگونه ویندوز موبایلرا دانلود و نصب کنیم؟

ویندوز موبایل 8.1 احتمالا منطقی ترین آپدیتی ست که ماکروسافت تا به حال برای سیستم عامل های گوشی خود منتشر کرده است. چند قابلیت ضروری مانند مرکز اعلانات، شخصی سازی بهتر صفحه آغاز، ادغام Skype و حتی کیبردی که به شما اجازه میدهد برای تایپ بکشید.

در آپریل امسال، ماکروسافت از ویندوز گوشی 8.1 و ویندوز کامپیوتر 8.1 پرده برداری کرد، و قول چند قابلیت جدید را داد که از نظر عملکرد، پلت فرم را هم راستای اندروید و اپل میکرد. همچنین در این آپدیت جدید دستیار هوشمندی به نام کورتانا اضافه شده که با صوت کار میکند، اما این قابلیت هنوز در هند قابل دسترسی نیست.

ماکروسافت گفته که آپدیت جدید در 24 جون به تمام کسانی که ویندوز 8 دارند عرضه خواهد شد. از آن زمان گوشی هایی مانند the Lumia 630 و Micromax Canvas Win با ویندوز 8.1 عرضه شدند.
قبل از دانلود، باید بدانید که کدام ورژن ویندوز روی گوشی شما نصب است. برای این کار در تنظیمات به درباره بروید. در اینجا ورژن ویندوزتان را در زیر منوی اطلاعات گوشی میبینید. اگر ورژن ویندوز شما 8.0 بود، باید آپدیت 8.1 را دریافت کنید. قبل از آپدیت، مطمئن شوید که گوشی شما به اندازه کافی شارژ دارد. ما پیشنهاد میکنیم که در هنگام شارژ وینوزتان را آپدیت کنید تا مطمئن شوید که گوشیتان وسط کار خاموش نمیشود. به روش زیر میتوانید ویندوزتان را آپدیت کنید.

1. تنظیمات را باز کنید به گزینه ” آپدیت گوشی ” بروید.
2. حالا روی ” چک آپدیت ” بروید. حالا گوشی شما به دنبال آپدین جدید خواهد گشت. اگر آپدیت در دسترس بود میتوانید آن را دانلود کنید.
3. ممکن است بخواهید گزینه ای که در زیر چک کردن آپدیت وجود دارد را فعال کنید که اگر تنطیمات دیتا اجازه بدهد آپدیت ها را به صورت خودکار دانلود میکند. در این حالت تا زمانی که به وای فای متصل باشید گوشبتان به صورت خودکار آپدیت ها را دانلود خواهد کرد.

چگونه ویندوز موبایلرا دانلود و نصب کنیم؟
چگونه ویندوز موبایلرا دانلود و نصب کنیم؟

اگر گوشیتان هیچ آپدیت قابل دسترسی نشان نداد، باید کمی بیشتر صبر کنید. در متنی در سایت ماکروسافت نوشته شده که ” دریافت آپدیت ها میتوانند توسط اوپراتور های گوشی و سازندگان آن ها کنترل شوند و نصب این آپدیت ها نیازمند داشتن ورژن قبلی ست. دسترسی به آپدیت ها در هر کشور و ناحیه ای نیز متفاوت خواهد بود و به قابلیت های سخت افزاری گوشی نیز بستگی خواهد داشت. شما میتوانید تا زمانی ک آپدیتتان آماده شود از نسخه های پیش نمایشی استفاده کنید.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  چگونه دکمه Start را در ویندوز 8 ظاهر کنید؟

نظرات در مورد : چگونه ویندوز موبایل را دانلود و نصب کنیم؟

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *