چند ترفند ساده در ویندوز 8 را یاد بگیرید

ترفند ویندوز 8

اگر ویندوز 8 را به تازگی در کامپیوتر شخصی خود نصب کرده اید. به شما توصیه می کنیم تا پایان مطلب با ما همراه باشید تا تفاوت های بزرگ این یار ماکروسافتی را با سایر نسل های ویندوز به چشم ببینید. در این پست قصد داریم شما را با ویندوز 8 و ترفند ها و نحوه ی شخصی سازی رایانیتان و تنظیمات و …. به شما آموزش دهیم.

ترفند ساده در ویندوز 8

اگر هم این ویندوز را هنوز نصب نکرده اید. توصیه ی ما به شما این است که این مطلب را بخوانید تا اگر روزی ویندوز 8 را به کامپیوترتان نصب فرمودید. بتوانید با رابط کاربری ویندوز جدید کنار بیایید. پس تا پایان پست با زوم نچ همراه باشید.

در ابتدا از قسمت منوی مترو ویندوز 8 شروع می کنیم.

ترفند ویندوز 8
ترفند , ویندوز 8

در اول منوی سرچ باز می شود که هر کلمه ای که در ان قسمت تایپ کنید. متناسب با حرف اول تمام نرم افزار های موجود را با حرف مربوطه خواهید دید.

کلید های میانبر واقع در ویندوز 8:

باز کردن سویچ لیست سمت چپ:   win + tab

باز کردن Charms Bar سمت راست:  win + c

جستجوی عمومی در ویندوز:  win + Q

dock کردن برنامه‌ها به سمت چپ و راست:   win + shift

بازگشت به حالت رومیزی:   win + T

بروز خطا در در ویندوز 8 :

ترفند ویندوز 8
ترفند ویندوز 8

اگر به هر دلیلی ویندوز شما دچار مشکل شد. آیا شما باید ویندوز را دوباره از اول اینستال کنید؟ آیا تمام اطلاعاتتان دیگر از بین خواهد رفت.

جواب ما به شما خیر است چون شرکت ویندوز قابلیت جدیدی در این ویندوز گنجانده است که علاوه بر اینکه اطلاعات شما از روی هارد پاک نخواهند گردید. بلکه تنظیمات شما به حالت اولیه یا همان تنظیمات کارخانه باز خواهند گشت. برای بر طرف نمودن این مشکل ابتدا به قسمت  more pc setting رفته و روی General tab کلیک کنید. و سپس گزینه ی refresh را انتخاب نمایید. بدین ترتیب برنامه های زائد و اضافی به دور ریخته خواهند گردید و ویندوز شما به تنظیمات اولیه باز میگردد. و شما می توانید از ویندوز سالمتان استفاده نمایید.

 

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چند ترفند ساده در ویندوز 8 را یاد بگیرید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *