چترت رو یادت نره!

the best smartphone

مشکلات زندگی،ترافیک،مشغله های کاری و… همگی باعث مغشوش شدن ذهن شما می شود که یکی از نتایج آن گم کردن وسایلتان است. یکی از وسایلی که افراد زیاد گم می کنند چتر است به همین خاطرشرکت Davek راه حلی برای این مشکل اندیشیده است که با هم به بررسی آن می پردازیم.

شرکت Davek :

 شرکت Davek یک شرکت تولید لوازم جانبی است که ادعا می کند محصول جدید این شرکت یعنی Davek Alert Umbrella قوی ترین و با کیفیت ترین چتر است. قیمت این چتر حدودا 80$ است که با توجه به قابلیت ها و کیفیت عالی این چتر قیمت مناسبی است .

طراحی چتر و نحوه ی کار آن :

the best smartphone

دسته ی این چتر از آلیاژ روی و آلمینیوم  وقالب آن از فایبرگلس ساخته شده است بنابراین ادعای این شرکت درباره با قوی بودن این چتر بی دلیل هم نیست. حال به سراغ بخش ویژه ی چتر می رویم که باعث متفاوت بودن این چتر با سایر چتر ها می شود.این چتر به شما اجازه نمی دهد که آن را گم کنید!

اما چگونه؟ این چتر به وسیله ی یک باتری CR2032 ، یک سنسور حرکنی مجهز به بلوتوث 4.0 می تواند هشدارهایی را به گوشی هایی با سیستم عامل اندروید یا IOS ارسال کند اما یک نکته وجود دارد که این چتر از کجا می فهمد که ما آن را  گم کرده ایم. در واقع  هر وقت که شما بیش از 30 فوت از آن فاصله بگیرید برای شما هشداری را ارسال می کند ولی شما باید ابتدا با در دست گرفتن چتر سنسور حرکتی آن را فعال کنید.

the best smartphone

بنابراین این ویژگی هیچ کمکی به افرادی نمی کند که در هنگام بیرون رفتن از خانه فراموش می کنند که چتر را همراه خود ببرند.

اگر هشدار ها بیش از چند بار متوالی برای شما ارسال شود برنامه چتر به شما پیشنهاد می کند که  آن را برای 24 ساعت غیر فعال کنید یا آن را به طور کامل خاموش کنید. ولی اگر تصمیم در خاموش کردن آن دارید  باید به یاد داشته باشید تا آن را بعدا به حالت قبلی خود بازگردانید. در ضمن طبق گفته های این شرکت باتری ای که در این چتر به کار رفته می تواند برای چند سال  دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید  تولید انبوه ساعت هوشمند اپل با قابلیت شارژ بدون سیم عجیبه اما ممکنه!

کار با این چتر بسیار  آسان است، ابتدا اپیکیشنی را که مخصوص چتر است را دانلود کنید سپس چتر را در دستتان بگیرید و تمام. شما می توانید با کمک برنامه ی تلفن های هوشمند این چتر بروز ترین اخبار آب و هوای منطقه ی خود را دریافت کنید.

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : چترت رو یادت نره!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *