پنج نرم افزار مدیریت و شتاب دهنده دانلود برای اندروید

اگر شما از جمله افرادی هستید که دائما در حال دانلود فایل ها بر روی تلفن هوشمند یا تبلت خود هستید ، به خوبی متوجه این حقیقت شده اید که یافتن راحت ترین راه برای ذخیره یعنی دکمه Save ، چندان هم ساده نیست . حتما بارها این اتفاق برای شما افتاده که نتوانستید محل دقیق ذخیره فایل دانلودی را پیدا کنید یا اینکه به دلیل داشتن ارتباط ناپایدار ، تنها نیمی از دانلود کامل شده ، یا این که به دلیل محدودیت در سایز و اندازه فایل دانلودی ؛ دستگاه شما قادر به دانلود فایل مورد نظرتان نبوده است . خوشبختانه نسل سوم نرم افزارهای مدیریت دانلود ، پیشنهادات بسیار راه گشایی برای حل این مشکلات ارائه کرده و برای ما امکان تجربه دانلود راحت تر و تحت کنترل بیشتری را فراهم کرده اند .علاوه بر آن ، این نرم افزارها از الگوریتم هایی استفاده می کنند که با تقسیم کردن فایل ها به چندین نخ ، سرعت دانلود را به طور چشمگیری افزایش دهند . در ادامه مطلب با این پنج نرم افزار بیشتر آشنا خواهیم شد و شما قادر خواهید بود که در مورد انتخاب آن ها ، تصمیم گیری بهتری داشته باشید .
1- نرم افزار مدیریت دانلود ( Download Manager Pro) :
این نرم افزار که به نام DMP شناخته شده است ، یک نرم افزار دانلود پرقدرت برای اندروید است که سرعت دانلود را ارتقا می بخشد و با مرورگرها به خوبی تعامل دارد به نحوی که به راحتی از طریق لینک دانلود می توانید فرایند دانلود را آغاز کنید و بدون هیچ محدودیتی به دانلود فایل های مدنظرتان بپردازید .
این نرم افزار هیچ گونه محدودیتی در اندازه سایز فایل های دانلودی ندارد و این بدان معنی است که شما با این نرم افزار می توانید فایل هایی با حجم بیش از 2G را نیز دانلود کنید . این نرم افزار همچنین از دانلود فایل ها به صورت موازی به منظور افزایش و شتاب دادن به سرعت دانلود ، پشتیبانی می کند بعلاوه قابلیت از سر گیری دانلود فایل هایی که متوقف شده اند را هم دارد . این نرم افزار دانلود ، می تواند فیلم ها و موسیقی ها را از سایت های گوناگون، به خوبی دانلود کند .
2- نرم افزار مدیریت دانلود (Download Manager Accelerator)
این نرم افزار دانلود رایگان که مخصوص اندروید است ، به طور کاملا موثر و مفیدی می تواند فایل ها را با هر نوع و سایزی که داشته باشند برروی گوشی های موبایل دانلود و مدیریت کند . این نرم افزار قابلیت عملکرد توقف و از سرگیری مجدد دانلود، زمان بندی دانلود و گزینه دانلود فایل تنها در زمانی که موبایل به یک شبکه وای فای متصل است (برای حفظ پهنای باند موبایل ) را دارا می باشد . همچنین این نرم افزار دارای رابط کاربری ساده و موثری است و نیز می تواند دانلود فایل های متوقف شده را بدون این که اطلاعات آن ها از دست برود را مجددا از سرگیری کند .

3- نرم افزار دانلود برای اینستاگرام (Insave – Download For Instagram)

اگر می خواهید عکس های موجود در اینستاگرام را داشته باشید ، از این نرم افزار استفاده کنید . این نرم افزار می تواند هر عکس و یا فیلمی را از شبکه عکس های به اشتراک گذاشته شده ، برای شما ذخیره کند .
در ابتدا باید ورود به سیستم داشته باشید سپس می توانید از بازخوردهای جدید ، صفحه های محبوب یا هر کاربر اینستاگرامی که شما او را فالو (دنبال ) می کنید و یا کاربرانی که تصاویر خود را به صورت عمومی نگه داشته اند ، دانلود کنید . شما می توانید تصاویر را انتخاب کنید و همه عکس ها را به یکباره دانلود کنید یا این که حجم وسیعی از عکس ها را دانلود کنید . عکس ها دقیقا در گالری تصاویر نرم افزار ذخیره می شوند .
4- نرم افزار مدیریت دانلود پیشرفته (Advanced Download Manager)
این نرم افزار دانلود پرقدرت که به اندروید اختصاص دارد ، این امکان را فراهم می کند که سه فایل را به طور همزمان دانلود کنید و با استفاده از نه بخش چند نخی (چند رشته ای ) باعث شتاب گرفتن سرعت دانلود می شود . این نرم افزار می تواند از مرورگرهای اندروید و همچنین کلیپ برد موبایل ، لینک ها را دریافت کند . همچنین یک بارگذار یکپارچه برای تصاویر ، اسناد ، آرشیو ها و برنامه ها دارد . از دانلود مستقیم بر روی کارت حافظه SD برای وسایل Lollipop و Marshmallow پشتیبانی می کند و امکانات دانلود فیلم و موسیقی را دارد . همچنین امکان ازسرگیری دانلود فایل های متوقف شده را دارد و می تواند فایل با حجم بیش از 2 گیگابایت را دانلود کند و همچنین از دانلود فایل ها به صورت موازی هم پشتیبانی می کند .
5- نرم افزار شتاب دهنده دانلود (Download Accelerator Plus)hedr
این یک نرم افزار پرقدرت بالابرنده سرعت و مدیریت پیشرفته دانلود است . به جز اندروید 4.4 در بقیه موارد امکان دانلود مستقیم بر روی کارت حافظه SD را پشتیبانی می کند ؛ با مرورگرهای وب چندگانه همخوانی دارد ، امکان دریافت اتوماتیک و خودکار لینک های دانلود را دارد ، امکان توقف و ازسرگیری مجدد دانلودها را دارد و قابلیت مدیریت هوشمند خطاها به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در رشته های دانلودی را فراهم می آورد . این نرم افزار می تواند با بخش بندی فایل ها در قسمت های چندگانه سرعت دانلود را ارتقا بخشد و با بهینه سازی اندازه بافرها ، از مزایای دانلود چند نخی (نخ های چندگانه ) هم بهره ببرد . این نرم افزار به شما امکان دانلود تعداد زیادی فایل به صورت همزمان یا به صورت پشت سر هم (در یک صف) را فراهم می کند و همچنین با استفاده از اسکن کردن کدQR ، اجازه دانلود فایل ها را می دهد .
hedr

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پنج نرم افزار مدیریت و شتاب دهنده دانلود برای اندروید

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *