پلی استیشن 4 در برنامه ریزی حملات تروریستی نقش دارد!

پلی استیشن 4 در برنامه ریزی حملات تروریستی نقش دارد!

 حتما تا به حال شنیده اید که طی حمله ای تروریستی به پاریس، حدودا 130 نفر کشته و 300 نفر ذخمی به جای ماند. بعد از رخ دادن این اتفاق تاسف بار، مسوولان فرانسوی به دنبال این هستند تا عامل این رخداد را پیدا کنند. اما اکنون مشخص شده است که در این حملات کنسول بازی پلی استیشن 4 ساخت کمپانی سونی نقش داشته است.

با توجه به اطلاعات که منتشر شده است، در این حملات هشت تروریست حظور داشته اند که کشته شده اند. اما اکنون مسوولان در پی یافتان تعداد دیگری از این تروریست ها میباشد. برای یافتن این افراد تلاش های زیادی شده است و هم اکنون هم ادامه دارد. اما در یکی از تعقیب گریز هایی که انجام شده است، ماموران امنیتی کشور بلژیک به چندین خانه مرتبط با این افراد دست یافتند که در یکی از آنها، یک دستگاه از کنسول بازی پلی استیشن 4 ساخت سونی پیدا شده است. در حال حاضر، با توجه به بررسی هایی که انجام شده است احتمالا این دستگاه در جریان حمله های تروریستی مورد استفاده قرار گرفته است.

پس از این کشف، وزیر کشور بلژیک بدون اینکه از موضوع اطمینان داشته باشد گفت: داعشی ها برای بر قراری ارتباط طی عملیات شان از این دستگاه استفاده کرده اند، چرا که ردیابی آن کار مشکلی است.

اما شاید در برخی از جوانب بتوان از این موضوع خوشحال بود، چرا که در ابتدای عرضه این کنسول برخی از افراد ادعا میکردند که کشورها برای جاسوسی از دوربین های قرار گرفته در این دستگاه ها استفاده میکنند. اما اکنون مشخص شده است که این ادعا کاملا اشتباه بوده است.

البته این موضوع که داعشی ها برای برقراری ارتباط طی حملاتشان از پلی استیشن 4 استفاده کردند، هنوز تایید نشده است. یکی از دنیا هایی که میتواند بسیار مشکل ساز شود دنیای وارکرفت میباشد و میتوان به وسیله این بازی تماس هایی محرمانه بر قرار کرد. البته اسنودن اعلام کرده بود که ماموران آمریکایی، وارد این بازی ها میشوند تا عملکرد تروریست ها را کنترل کنند.

با توجه به اینکه کنسول سونی قابلیت چت صوتی را دارا میباشد، به این وسیله میتوان به راحتی با فردی دیگر ارتباط برقرار کرد. اگر این موضوع صحت داشته باشد. اکنون با بحران جدیدی رو به هستیم که بازی های ویدئویی آن را رقم زده اند.

بیشتر بخوانید  تلویزیون گیمینگ سونی TV X90L معرفی شد

منبع: forbes

به این پست امتیاز بدید

نظرات در مورد : پلی استیشن 4 در برنامه ریزی حملات تروریستی نقش دارد!

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *