پلیس گوا اپلیکیشنی برای گزارش جرم و شرایط اضطراری ساخت

پلیس گوا اپلیکیشنی برای گزارش جرم و شرایط اضطراری ساخت

پلیس گوا روز دو شنبه گفت که برنامه ی موبایلی عرضه کرده است که به شهروندان اجازه می دهد تا تخلفات قضایی و ترافیکی را به وسیله ی آن گزارش کنند.

بیانه ی ای از سوی پلیس گوا منتشر شده که می گوید :این برنامه ی جدید که هم اکنون برای پلت فرم های اندروید و iOS در دسترس است، امکان گزارش تخلفات قانونی و ترافیکی را با ویدیو و عکس، به طور مستقیم به پلیس، فراهم می کند. این کار به پلیس این امکان را می دهد که به سرعت وارد عمل شود.

این بیانیه عنوان می کند که :” دکمه های ” گزارش جرم ” و ” تخلفات ترافیکی ” گزینه هایی هستند که کاربر می تواند به وسیله ی آن ها جرم و تخلف رانندگی را به شیوه ای درست و مطمئن گزارش کنند. اگر یک کاربر، در هر زمانی، کسی را در حال نقض قانون دید، می توند با یک عکس یا ویدیو، این عمل را گزارش کنند.”
همچنین ادامه می دهد که :” به علاوه، کاربران می توانند موقعیت مکانی که تخلف در آن اتفاق افتاده را ظبط کنند و به جزئیات جرم اضافه کنند. تمام این کار ها را به صورت آفلاین انجام دهید و بعدا که به نت وصل شدید آن را به پلیس ارسال کنید و ادامه ی کار را به آن ها بسپارید.”

این برنامه که می توانید با جستجوی نام ‘Goa Police’ در اپ استور و یا از سایت پلیس آن را دریافت کنید، یک دکمه کمک دارد که در مواقع اضطراری می توانید از آن استفاده کنید. این دکمه به سرعت با یک شماره ی ذخیره شده با یک کلیک تماس می گیرد.
” SOS یک دکمه است که می توانید در مواقع اضطراری از آن استفاده کنید. زمانی که روی دکمه SOS کلیک میکنید، تلاش میکند تا ازطریق GPS موقعیت مکانی کاربر را پیدا کند و این اطلاعات را به همراه پیامی حاوی در خواست کمک به تمام مخاطبینی که در صفحه ی ” شماره مخاطببین اضطراری ” ذخیره شده اند، میفرستد. جواب را نیز می توان از طریق همین برنامه دریافت کرد.

http://gadgets.ndtv.com

4.4/5 - (9 امتیاز)

نظرات در مورد : پلیس گوا اپلیکیشنی برای گزارش جرم و شرایط اضطراری ساخت

0 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *