همه چیز درباره ی مزدا 6 2017

خودرو مزدا 6 سال 2016

مزدا 6 یکی از بهترین سدان های موجود در بازار است.طراحی چشم نواز, رانندگی آسان و امنیت و تکنولوژی بالایی دارد. اما در صنعت خودرو همیشه جا برای بهتر شدن هست. مزدا 6 مدل 2017 ویژگی های کوچک و بزرگ بسیاری را در خود جای داده است.

نمای بیرونی به جز اضافه شدن یک رنگ جدید (طوسی متالیک) تغییر چندانی نداشته است. البته مزدا بهبودهایی نیز اعمال کرده که ما قادر به دیدن آن نیستیم, از جمله شیشه جلویی زخیم تر و تکنولوژی جلوگیری از انتقال صدای موتور. مدل های مسافرتی شیشه های به مراتب زخیم تری نیز در طرفین دارند.

بیشتر بهبود های تجربه رانندگی مربوط به تکنولوژی gvc مزدا می باشند. ولی شاهکار اصلی درون مزدا 6 مخفی شده است. ویژگی های جدید بسیاری برای مدل مسافرتی در درون آن قرار گرفته است که شامل فرمان و صندلی های عقب با محافظ ضد افزایش دما است. همچنین ترمز های i-ELOOP مزدا نیز بهبود یافته اند.

جالب اینجاست که کلید روشن کردن خودرو در دسته صندلی پنهان شده. سیستم امنیتی خودرو بهبود یافته و سه قابلیت جدید دیگر نیز به این خودرو افزوده شده– سیستم شناسایی علامت های راهنمایی رانندگی, سیستم هشدار برای رانندگی کردن بین خطوط و مانیتورینگ بخش های خارج از دید– که البته اگر بخواهیم صادق باشیم بعضی از آنها بدرد نمیخورند و صرفا جنبه تبلیغاتی دارند.

مزدا 6 2017 در ماه سپتامبر وارد بازار خواهد شد و قیمت آن هنوز مشخص نیست.

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  مزدا MX-5 RS تنها در ژاپن عرضه خواهد شد

نظرات در مورد : همه چیز درباره ی مزدا 6 2017

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *