نگهداری یا حذف رمزهای ذخیره شده در فایرفاکس

در این مقاله میخواهیم شما را با مدیریت پسورد ها و رمز های عبوری که بسیار مهم برای هر کاربر می باشند آشنا کنیم . مدیریت رمز های عبور در فایر فاکس بسیار آسان است اما به آسانی مدیریت در گوگل کروم را ندارد ، اما شما در این مرورگر قادر خواهید بود که مدیریت رمز های خودتان را باز کنید و رمز های خودتان را تنظیم و ویرایش کنید . و فایر فاکس این امکان را به شما می دهد تا بتوانید کلمه های عبور خود را حذف یا یک رمز عبور درست کنید.

یکی از کارهایی که شما با فایر فاکس انجام میدهید یک پسورد اصلی برای داده های مهم خودتان است . اگرچه این فقط یک مانع کوچک برای کسی که میخواهد به رمزتان دست پیدا کند اما بهتر از این است که شما در کروم با استفاده از تنظیمات امنیتی ذخیره میکنید میباشد . در این جا شما یاد میگیرید که یک پسورد اصلی و مرجع اضافه و پسوردهای خودتان را مدیریت کنید .

firefoxpass1

اول از همه طبق شکل بالا روی منوی اصلی FIREFox کلیک کنید و در قسمت Options به تنظیمات فایرفاکس بروید  .
اگر شما یک پسورد مرجع برای حافظه فایر فاکس نگذاشته اید می توانید همین الان یک پسورد برای خودتان درست کنید .
firefoxpass2
بر روی Saved passwords کلیک کنید و رمز عبور مرجع خودتان را وارد کنید . اما اگر میخواهید که رمز عبوری که قبلا برای یک سایتی وارد کردید را ببینید میتوانید روی Show password کلیک کنید تا رمزهای عبور سایت ها کنار User ها نمایش داده شود .
firefoxpass3
این روش که در این جا ذکر کردیم بسیار مفید است تا این که از یک مرورگر دیگری استفاده کنید یا بخواهید بدون این که آن را تایپ کنید این را در بک آپ دیگری اضافه کنید .
امیدوارم از این آموزش بهره کامل برده باشید .

 

به این پست امتیاز بدید

بیشتر بخوانید  برترین بازی های رایگان آیفون

نظرات در مورد : نگهداری یا حذف رمزهای ذخیره شده در فایرفاکس

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *